גיא שטרית חושף שימוש באלגוריתמים של גוגל לטובת אסטרטגיית ה-SEO של העסק שלכם

גוגל מחדשת ומעדכנת ללא הפסקה את האלגוריתמים. הבסיס בעבודת SEO טובה ואיכותית, טמון בהכרת השינויים שגוגל מבצעת על האלגוריתמים שלה ומעקב מתמיד אחר העדכונים האחרונים, שיבטיחו כי שיטת השיווק שלכם תעבוד

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
כל מה שצריך לדעת על השינויים שגוגל מבצעת באלגוריתם שלה
כל מה שצריך לדעת על השינויים שגוגל מבצעת באלגוריתם שלה | צילום: FREEPIK
2
גלריה

״הניסיון להתקדם ולנסות לכופף את חוקי המשחק, הוא לא משתלם לטווח הרחוק. הדרך הטובה ביותר להשיג תוצאות טובות ולהוביל במנועי החיפוש, היא לייצר תוכן איכותי פשוט אך בעל ערך מוסף לעסק שלכם״.

חווית משתמש איכותית צריכה לבוא לקראת המשתמש ולהציג פריסה ועיצוב ברורים וידידותיים למשתמש. גוגל יודעת להבחין באתרים המכילים תוכן כזה ולכן, כדי להוביל בראש התוצאות של מנועי החיפוש, חשוב לדאוג להשקיע בתוכן איכותי שייצור איש או אשת קריאייטיב מקצועיים ובקיאים.

גיא שטרית - מומחה בתחום ה- SEO
גיא שטרית - מומחה בתחום ה- SEO | צילום: סייבר Al

״תיבת המענה לשאלות, הנקראת בעגה המקצועית PAA, עשויה להיות נכס אם יודעים להשתמש בה נכון ולהוביל את המשתמש ישירות לעסק שלכם. לאלגוריתם הזה יש את היכולת להשלים מספר אינסופי של שאלות בנושא ולכן אפשר לנתב את מילות החיפוש של המשתמש באופן שאנו רוצים. אמנם השימוש בפונקציה הזו היא לא קלה בלשון המעטה, ולכן אם השיווק העסקי חשוב לכם, השקיעו בבעל מקצוע ראוי בתחום״. מעטים הם המומחים שמבינים באמת כיצד פועלות תיבות PAA , ורובם תמימי דעים באשר לכך, מכיוון שיש כל כך הרבה משתנים בתוכן.

תגיות:
אלגוריתם
/
SEO - קידום אתרים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף