חברת הגיימינג הישראלית באפ טכנולוגיות הינה חברת הגיימינג הראשונה שתירשם למסחר בבורסה בתל אביב. החברה גייסה מעל 30 מיליון שקלים ממשקיעים מגוונים, לאחר עודף ביקושים רב. שלושת מייסדי החברה ובעלי השליטה הינם עילי דה-בר, אופיר גרטנר ואופיר שרעפי. את ההנפקה הובילה חברת ווליו בייס חיתום.

החל מהיום, כל אחד יכול להיות בעל מניות בחברת גיימינג ישראלית – באפ טכנולוגיות. תחום משחקי המחשב הוא אחד התחומים הצומחים והרווחיים בעולם, אך עד עתה חברות הגיימינג הישראליות נותרו פרטיות, וחברות גיימינג עולמיות נסחרו בחו"ל. 

הפלטפורמה של BUFF מיועדת לגיימרים המשחקים משחקי וידאו (eSport) ותומכת במשחקים המפורסמים ביותר בעולם, כגון: Fortnite, Counter Strike, League of Legends, Rocket League ועוד. 

עילי דה בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות וממייסדי החברה: "אנו שמחים להצטרף לבורסה בת"א, מודים למשקיעים על הבעת האמון ורואים בהנפקה אבן דרך חשובה בהתפתחות החברה. שוק הגיימינג העולמי הוא שוק ענק שנמצא בצמיחה משמעותית, אסטרטגיית החברה היא לפעול להמשך הצמיחה המואצת בפעילותה, בין היתר באמצעות הרחבת שיתופי הפעולה העסקיים, שיפור מתמיד של הטכנולוגיה והגברת פעילות השיווק וההפצה".

אמיר נחום, סמנכ"ל ווליו בייס חיתום, אשר הובילה את ההנפקה: "שוק הגיימינג העולמי נמצא בצמיחה אדירה ובישראל ישנן חברות טכנולוגיה רבות העוסקות בתחום. אנו מאמינים כי ההצלחה הגדולה בהנפקת באפ טכנולוגיות תביא חברות נוספות מהענף לבורסה בתל אביב".

בפלטפורמה של BUFF הוטמעו כלים, מתודולוגיות ורעיונות מתחום ה-Machine Learning, Big Data וה- AI, אשר בעזרתם החברה יודעת לזהות את ההישגים שצברו השחקנים במשחקים השונים ובכך לתגמל את השחקנים בצורה נכונה ולאפשר לשחקנים לצבור "Buff Points". בנקודות הנצברות ניתן להשתמש במשחקים שונים הנתמכים על ידי החברה, לרכוש שוברים לדומינוס פיצה או לסוני פלייסטיישן, ואף לרכוש מוצרים פיזיים (כמו עכבר ומקלדת ייעודיים לגיימרים).  

החברה קשורה בהסכם שיתוף פעולה עם חברת Overwolf Ltd, סטארט-אפ הגיימינג הישראלי שפיתח פלטפורמת תוספים למשחקי מחשב, אשר גייס לאחרונה  52 מיליון דולר.

על-פי הערכות, שחקני משחקי וידאו ברחבי העולם הוציאו בשנת 2020 מעל 159 מיליארד דולר על משחקי וידאו, בין אם למחשב האישי הנייח שלהם, בין אם למכשירים הניידים או לקונסולות המשחק. ההכנסות השנתיות של שוק הגיימינג שוות יותר מההכנסות בשוק המוזיקה ובשוק הסרטים גם יחד. לפי האתר statista, נכון ל-2020 שוק הגיימרים בעולם עומד על כ-2.7 מיליארד איש – כשליש מאוכלוסיית העולם. זאת לעומת 1.5 מיליארד איש לפני 5 שנים ו-200 מיליון לפני עשור.