תמיד ישנו אבל: סמסונג הכריזה במהלך אירוע ההשקה, שהתקיים אמש, על שיתוף פעולה מעניין ורלוונטי במיוחד לכלל משתמשי המובייל. כאמור, החברה חשפה כי וואטסאפ תאפשר לכם להעביר את היסטוריית הצ’אטים שלכם בין מערכות הפעלה, וכך אישרה למעשה שמועה שרצה מזה זמן רב. עם זאת, לפחות לעתה עתה, הדבר אינו זמין ברוב המכשירים.

לדברי סמסונג, המכשירים הראשונים שיאפשרו העברה של תוכן וואטסאפ מ-iOS למכשירי אנדרואיד הם ה-Z Flip 3 וה-Z Fold 3 שהוכרזו אמש. עוד נמסר כי הפיצ'ר, שצפוי לשמח משתמשים רבים, יגיע למכשירים נוספים של החברה המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד 10. ההעברה תתבצע באמצעות כבל USB ולא באמצעות האינטרנט, והתוכן שיועבר כולל את כל התוכן שהעברתם בוואטסאפ.

באפריל האחרוןן דווח באתר WABetaInfo כי בוואטסאפ בוחנים את נושא העברת היסטוריית השיחות בין מכשירי האייפון לאנדרואיד. בתמונה שהודלפה אז, האפליקציה מוצגת בתוך מכשיר אייפון ומאפשרת להעביר את היסטוריית השיחות לאנדרואיד. כדי להשתמש בתכונה שטרם שוחררה, ווטסאפ מבקשת לעדכן לגרסה העדכנית ביותר, הן באייפון והן באנדרואיד, וזאת על מנת להימנע משגיאת תאימות בגרסת האנדרואיד או האייפון.