מגפת הקורונה נמצאת בגל נוסף של התפשטות, מה שאומר שזה זמן טוב להכין שוב את הבית לאפשרות של שהייה ממושכת וריחוק מהמשרד ולהכיר את הדור החדש של מדפסות EPSON, דגם ה-EcoTank L3150 הקומפקטי מסוג 3 ב-1 שכולל גם חיבור Wi-Fi ו-Wi-Fi Direct.

נתחיל ביעילות, ה-EcoTank L3150 הוא דגם קומפקטי שמושך את העין ובעיקר לא תופס הרבה מקום. מדובר במדפסת מסוג 3 ב-1, כלומר היא מאפשרת הדפסה, העתקה, סריקה והדפסת פוטו ללא שוליים. ההתקנה שלה מהירה ויחסית פשוטה. המדפסת מגיעה ללא מחסניות דיו וכוללת מערכת משופרת למילוי דיו (באריזה יש בקבוקונים שנשפכים בקלות למתקן במדפסת). בחברה מדגישים כי הכמות המסופקת מספיקה לשלוש שנים ובכך נחסכים 90 אחוז מעלויות הדיו. באמצעות הדיו הכלול באריזה ניתן לקבל עד 8,100 דפים בשחור ועד 6,500 דפים בצבע. למרות החשש של פתיחת בקבוקי הדיו והפיכתן בתוך המדפסת יצאתי מהחוויה נקי לגמרי וכך גם הסביבה הקרובה. המדפסת מתאפיינת במערכת מילוי מחדש משופרת שתוכננה כדי למזער את הסכנה של שפיכת דיו ויצירת לכלוך. בקבוקי הדיו החדשים כוללים מנגנון המבטיח שרק המיכל הנכון ממולא בצבע המתאים.

הדגם החדש מגיע כמובן עם תוכנה שתאפשר לכם מעקב אחר מצב המדפסת ויכולת לשלוט בהגדרות שונות של ההדפסה והצילום ויש אפשרות לחיבור בכבל רגיל למחשב. עם זאת, היתרון הגדול של הדגם החדש זו היכולת להתחבר ולשלוט בקלות על ההדפסה באמצעות חיבור Wi-Fi ו-Wi-Fi Direct, כך שתוכלו להפעיל אותה מכל מכשיר חכם בבית באמצעות האפליקציה.

מבחינת יכולות הדפסה אין תלונות, היא מהירה, איכותית ושקטה. ה- EcoTank מצוידת בראש ההדפסה Micro Piezo ומספקת תמונות איכותיות בצבע או בשחור לבן, במהירות של 33 דפים לדקה בשחור לבן, 15 דפים לדקה בצבע, ו-69 שנייה לתמונה של 15X10 ס"מ. הדגמים מגיעים עם אחריות סטנדרטית לשנה אחת.