הישג מרשים לפורום מיכל סלה: מייסדת ומנכ"לית הפורום, לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז"ל, היא הישראלית הראשונה שהוזמנה לשיחת פייסבוק לייב, אחת על אחת, עם סמנכ"לית התפעול של פייסבוק העולמית, שריל סנדברג. השיחה נערכה אמש, במסגרת סדרת לייבים בעמוד הפייסבוק של סנדברג, בה היא מארחת דמויות יוצאות דופן מרחבי העולם.
 
כאמור, סנדברג, אחת הנשים המשפיעות בעולם בתחום הטכנולוגיה, העסקים, המגדר, הפילנתרופיה והרשתות החברתיות, נמצאת בקשר רציף עם לילי בן עמי מאז שהקימה את פורום מיכל סלה בעקבות הרצח של אחותה, מיכל סלה ז"ל. בעקבות הרצח, יזמה בן עמי פעילות חדשנית פורצת דרך לאיתור פתרונות טכנולוגים להצלת הנרצחת הבאה ורתמה את בכירי התעשייה, משרדי הממשלה וגם את צה"ל.

מיד עם הקמת עמותת פורום מיכל סלה במאי 2019, הופק האירוע הטכנולוגי הראשון "האקתון מיכל סלה". פייסבוק ישראל נרתמו מיד והפכו לשותפים מרכזיים במיזם. באותה תקופה, סנדברג יזמה פנייה אישית לבן עמי ושלחה מכתב אישי ארוך בו הביעה תנחומיה, כמישהי שחוותה מוות של אדם קרוב. היא גם הביעה תמיכה נלהבת בבחירתה של בן עמי לנתב את השכול לעשייה ציבורית חדשנית ומצילת חיים. היא אף שיתפה ופרסמה את ההאקתון בפלטפורמות הדיגיטליות האישיות שלה. עד היום, צוות פייסבוק ישראל נמצא בקשר קרוב עם הפורום ותומך באופן פעיל בהאקתון השנתי, שנועד לקדם אקו סיסטם חדש של מיזמים טכנולוגיים למניעת אלימות נגד נשים בביתן.

"אני מתרגשת ושמחה על ההזמנה. אני עוקבת אחרי שריל סנדברג שנים ארוכות ומעריכה אותה מאד כמנהיגה בינלאומית. היא לא רק מנשות העסקים החזקות והמשפיעות בעולם, אלא גם שיש לה חזון, ערכים, ועשייה חברתית חוצה יבשות. אני מקווה שהשיחה תיגע בעוד לבבות ותקדם אותנו בדרך למהפכה של אפס נרצחות בשנה".