אפל הכריזה הערב (שני) על האיירפודס 3 - הדור השלישי של האוזניות הפופולריות של החברה. אוזניות ה-Truly Wireless החדשות של אפל כוללות את התכונות האהובות מהדורות הקודמים, לצד שיפורים משמעותיים, אשר חלקם היו עד זמינים עד כה רק בדגמי הפרו.

ה-AirPods 3 כוללות בין היתר שני שדרוגים שנועדו לשפר את חוויית ההאזנה של המשתמש. הראשון הוא עיצוב חדש, שאמור לעזור למשתמשים לשמוע את המוזיקה בצורה הטובה ביותר - ללא קשר למבנה האוזן. השני מגיע מדגם הפרו -  Adaptive EQ – אקוולייזר שמשתנה בכל שיר מחדש, בהתאם להקלטה ולסאונד שלו, כדי שתשמעו את כולם בצורה הטובה ביותר שיש.

כמו כן, האיירפודס 3 יביאו למשתמשים את היכולת להשתמש ב-Spatial Audio – פיצ'ר ה"שמע המרחבי" של אפל. בנוסף, ב-Apple טענו כי הדרייברים באוזניות החדשות שופרו משמעותית, כך שגם הבס וגם הצלילים הגבוהים אמורים להישמע יותר טוב בדגם החדש. שדרוג נוסף שמגיע מדגם הפרו הוא עמידות בפני מים וזיעה בתקן IPX4. המשמעות היא, שכעת ניתן יהיה להשתמש בהן בעת ביצוע פעילות גופנית, מבלי לפחד מכך שייגרם להם נזק כלשהו.

איירפודס פרו 3 (צילום: אפל)
איירפודס פרו 3 (צילום: אפל)

שדרוג נוסף שמופיע בדור החדש של האיירפודס קשור לחיי הסוללה. כעת, הן יגיעו עם שש שעות האזנה, כשהקייס יאפשר עוד ארבעה מחזורי טעינה שלמים - כ-30 שעות האזנה בסך הכל, במידה ותצאו מהבית עם סוללה מלאה. בנוסף, הקייס של האיירפודס 3 תומך בטעינהאלחוטית בתקן Qi (לצד טעינה בעזרת כבל כמובן) וכעת גם בעזרת מטעני ה-MagSafe של אפל.

השדרוג האחרון לדגם החדש של האיירפודס הוא היכולת להוסיף אותן ל-Find My, הרשת של אפל שעוזרת לכם למצוא את המוצרים שלכם. כאמור, על ידי חיבור של האיירפודס, תוכלו למצוא אותן בקלות יותר ולהכניס אותן ל”מצב אבוד”, כך שמכשירי אפל סמוכים יוכלו לדעת של מי הן, ולעזור לבעלים למצוא אותן.

איירפודס פרו 3 (צילום: אפל)
איירפודס פרו 3 (צילום: אפל)

האיירפודס 3 יעלו 179 דולר, כאשר ניתן להזמין אותן בארצות הברית כבר היום. מחיר הדור הקודם, האיירפודס 2, ירד מעט ועומד על 129 דולרים. עדיין לא ידוע מה יהיה המחיר של האוזניות בישראל.