חברת וויקס, המציעה פלטפורמה מובילה לבניית אתרים וכלים לניהול העסק אונליין, הכריזה על Wix Fit - פתרון מקיף לניהול וצמיחה של עסקים בתחום הכושר.

הפלטפורמה, שנבנתה במיוחד עבור מאמנים אישיים, חדרי סטודיו, מועדוני כושר ורשתות, כוללת את כל האלמנטים הדרושים לגידול העסק במהירות וביעילות - תחת קורת גג אחת. בחברה נמסר כי הפלטפורמה כוללת מגוון רחב של כלים העוזרים לעסקים בתחום הכושר לנהל ולהגדיל את העסק שלהם, כמו גם לייצר אינטראקציות עם המתאמנים, מוטיבציה והתמדה.

הפלטפורמה כוללת, בין השאר, את היכולת לנהל מערך שיעורים ולוחות זמנים של מאמנים מלוח בקרה אחד, הרשמה לשיעורים וקבלת תשלומים דרך Wix Payments וספקים נוספים. על מנת לאפשר ללקוחות להתאמן מכל מקום, הפלטפורמה מאפשרת גם אתגרי כושר מקוונים, שיעורי אונליין ומכירה או השכרה של סרטוני וידיאו.

בנוסף, היא מאפשרת לעסקים לייצר עוד הכנסות עם חנות מקוונת הכוללת אפשרות למשלוחים, וכן להגדיל את העסק באמצעות הכלים של Ascend by Wix, חבילת שיווק מלאה הכוללת אימייל מרקטינג, אוטומציות שיווקיות, כלי ליצירת סרטוני וידיאו, SEO מתקדם, יצירה וניהול של קמפיינים ברשתות החברתיות ועוד. Wix Fit גם מציעה את היכולת לבנות קהילות סביב תחום כושר משותף באמצעות Wix Groups ו־Wix Forums, לשתף תוכן באמצעות Wix Blog, לנהל מערך קשרי לקוחות ולצפות בדוחות מפורטים על ביצועי העסק.

בחברה מדגישים כי המובייל הוא כלי משמעותי ליצירת מעורבות והתמדה אצל מתאמנים. על פי נתונים של וויקס, הטראפיק של 74% מלקוחות Wix Fit מגיע מגלישה במובייל. לכן, Wix השיקה גם אפליקציית מובייל ייעודית ללקוחות בתחום שנקראת Fit By Wix.

"ניהול עסק בתעשיית הכושר הגופני הוא דבר דינמי ומתפתח תמידית. אנחנו גאים לספק לעסקים בתחום פתרון כולל לניהול ולצמיחה של המותג שלהם", אמר שריג רייכרט, מנהל Wix Fit & Bookings. "כיום, עסקים בתחום הכושר צריכים שתהיה להם את האופציה לנווט מחדש את הפעילות שלהם בכל עת, והתעשייה הולכת ומסתמכת יותר ויותר על גישות היברידיות.

Wix Fit פותחה עם מאמנים מקצועיים ובעלי סטודיו במטרה לענות על צורכיהם ודרישותיהם ולספק להם את ההזדמנות למקסם את נוכחותם ברשת ובמובייל, לייצר מעורבות וירטואלית עם לקוחות ולהניע את העסק הפיזי לכיוונים העתידיים של השוק".