חברת פיליפס ישראל ציינה 20 שנות חדשנות וצמיחה באירוע מיוחד, שבמהלכו הציגה מגוון פתרונות חדשניים, דוגמת ה־IntelliSpace Portal - הדור הבא של פלטפורמת הרדיולוגיה לוויזואליזציה מתקדמת של פיליפס.

המכשיר ממנף עיבוד מתקדם של תמונות ובינה מלאכותית כדי לספק תובנות קליניות, להגדיל ביטחון במתן אבחנות, לפשט תהליכי עבודה ולהפחית את זמן הדיווח. במהלך האירוע, שהתקיים בגן האירועים "טרה" בקיסריה, נערכו פאנלים והרצאות אשר הועברו על ידי בכירי פיליפס מהארץ ומהעולם.

בחברה הדגישו כי לפני 20 שנה רכשה פיליפס העולמית את חטיבת הטומוגרפיה הממוחשבת (CT) של חברת אלסינט, אשר נחשבה לאחת מחלוצות תעשיית ההייטק בישראל. "באותה תקופה עבדו בחטיבה כ־180 איש אשר עסקו במחקר, פיתוח וייצור של הדור הבא בתחום ה־CT. היום פועלת פיליפס ישראל בחמישה אתרים ברחבי הארץ, ומעסיקה כ־1,700 עובדים במחקר, פיתוח וייצור מתקדם של פתרונות חדשניים בתחומי ההדמיה הרפואית, הרדיולוגיה, האונקולוגיה, הקרדיולוגיה ומערכות המידע הרפואי", הסבירו בחברה.

הם הוסיפו כי ישראל נחשבת למוקד חשוב לחדשנות בתחום הבריאות, וציינו את השקת סנארה ונצ'רס (Sanara Ventures) ב־2015 - פלטפורמת השקעות וחממה לחדשנות רפואית משותפת לפיליפס, טבע ורשות החדשנות, השואפת להצמיח חברות טכנולוגיה מבטיחות בתחומי הרפואה הדיגיטלית וציוד רפואי בתחום הבריאות. זאת לצד השקעות נוספות והסכמים עם חברות ישראליות בתחום.

לדברי ד"ר אפרת שפר, נשיאת פיליפס ישראל: "כחברה טכנולוגית מובילה, החורטת על דגלה חדשנות שמשפרת את חייהם של בני האדם, שיתופי הפעולה של פיליפס ממשיכים גם עם הקהילה, האקדמיה, בתי החולים והמערכת הרפואית כולה, ולא פחות חשוב – עובדי פיליפס שלוקחים חלק בתוכניות שונות לקידום ועידוד החינוך הטכנולוגי והמדעי במדינת ישראל".