טוויטר פרסמו היום (חמישי) מספר נתונים לסיכום שנת 2021 בישראל ובעולם. מהנתונים עולה, כי האדם אשר שמו הוזכר הכי הרבה בציוצים בישראל השנה היה ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו. אחריו ברשימה מופיעים ראש הממשלה נפתלי בנט, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שר החוץ יאיר לפיד (שהציוץ בו הכריז כי עלה בידו להרכיב ממשלה - היה האהוב ביותר בשנה החולפת ישראל).

למקום החמישי הגיע נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, כאשר אחריו ברשימה ניתן למצוא את המיליארדר אילון מאסק, הכדורגלן ליאו מסי. את העשירייה הפותחת סוגרות הזמרות טיילור סוויפטאריאנה גרנדה ובריטני ספירס.

עוד עולה מהנתונים, כי האימוג'י האהוב ביותר על הצייצנים בשנת 2021 היה הפרצוף הצוחק 😂. אימוג'ים פופולריים נוספים היו הפרצוף הבוכה 😭, הפרצוף הצוחק באלכסון 🤣 והפרצוף המאוהב 😍.

נחשף: זה האימוג'י שהשתמשתם בו הכי הרבה השנה

בתוך כך, מהנתונים עולה כי הציוץ הפופולרי ביותר בעולם היה השבעתו של ביידן לתפקיד הנשיא ה-46 של ארצות הברית בחודש ינואר האחרון. הציוצים הרביעי והחמישי המובילים העולם היו של הנשיא לשעבר ברק אובמה וסגנית הנשיא קמלה האריס. הציוץ שקיבל הכי הרבה רי-טוויט (שצויץ מחדש) בשנה החולפת הוא רציני יותר, ומתייחס למגמות חברתיות ששלטו במודעות העולמית והפגישו אנשים ברחבי העולם לתמיכה משותפת במטרות ורעיונות שונים.