חברת WalkOut הישראלית, שפיתחה עגלת קניות חכמה, חתמה על הסכם שיתוף פעולה נרחב עם רשת מחסני השוק, שבמסגרתו תטמיע הרשת את הקופה האוטונומית המלאה בכל 62 סניפיה.

העגלה החכמה של WalkOut מתבססת על טכנולוגיית למידת מכונה וראייה ממוחשבת המספקות פתרון זיהוי מוצר מדויק, ומציגה חדשנות הודות ליכולת הטמעתה המודולרית והרכבתה על גבי עגלות קיימות, כך שנוסף לבידולה הטכנולוגי מדובר ביתרון עצום של המוצר גם ברמת החיסכון הכלכלי לרשתות.

העגלה מתבססת על מצלמות הממוקמות בזוויות שונות ומאפשרות סריקה וזיהוי של הפריטים שהקונה מוסיף או מסיר מהעגלה בדיוק של עד 99.2%. עגלת WalkOut כוללת מסך מגע אינטראקטיבי גדול המתקשר עם הקונה ומציע מגוון המלצות מותאמות אישית. מערכת זו מזהה גם לקוחות חוזרים ומעדכנת על מבצעים ומידע משלים בהתבסס על ההיסטוריה והמיקום של הקונה. הודות לאלגוריתמים הייחודים לה, היא תדע להשתמש בידע הנצבר על הרגלי הקניה של הלקוח, כולל מרכיבים שהוא מבקש להימנע מהם.

עגלה ייחודית זו משמשת כקופה ניידת המאפשרת לשלם על סל הקניות באופן מהיר ונוח. העגלות עצמן מרושתות במצלמות אשר מזהות את המוצרים שנכנסים ומוסרים מהעגלה, כך שהם נכנסים אוטומטית לחשבון הסופי וכל שנותר ללקוח הוא לשלם ולצאת.

"להתחבר לאחת מרשתות השיווק הגדולות בישראל זו הזדמנות מרגשת ואבן דרך חשובה עבורנו", אמר אסף גדליה, מנכ"ל ומייסד שותף ב־WalkOut. "אנחנו גאים להוביל את הפתרון שנותן מענה לכל החסרונות הקיימים כיום בקנייה בחנויות פיזיות, ולהפוך את הקניות בסופר לחוויה עתידנית ואישית ובמקביל שומרת על פרטיות הלקוח״.

שלום נעמן, מנכ"ל ומבעלי רשת מחסני השוק הוסיף: "כרשת הדוגלת בטכנולוגיות חדשניות, ביקשנו להציע ללקוחותינו חיסכון משמעותי בזמני ההמתנה לקופות ולהעניק חווית קניה פרסונלית, נגישה ויעילה יותר".