חברת Meta בישראל (לשעבר פייסבוק) קיימה את אירוע הקהילות השנתי במשרדיה, בהשתתפות 80 מנהלי קהילה – שמייצגים יחד יותר מארבעה מיליון ישראלים החברים בקהילות על גבי הפלטפורמה. הכנס נערך בסימן חדשנות ועסק בעתיד הקהילות במטאוורס, הפרק החדש בחזון של החברה.

במהלך האירוע, נחשפו לראשונה פרטים חדשים על היקף פעילות הקהילות בישראל, מהם עולה בין היתר כי חמישה מיליון ישראלים, יותא ממחצית מאוכלוסיית המדינה, חברים בקבוצת פייסבוק אחת לפחות. כמו כן, יותר מ-1.8 מיליארד אנשים ברחבי העולם חברים בקבוצות פייסבוק, וכל אדם שנמצא בפייסבוק חבר בכ-30 קהילות בממוצע. בנוסף, יותר מ-70 מיליון אנשים ברחבי העולם מנהלים קהילה בפלטפורמה.

באירוע השתתפו מנהלי הקהילות המובילות בישראל – מאמאצחיק (623K), פשפשוק (596K), טיסות סודיות (303K), הורות בזכות (246K), רעות תקני לי (151K), מתולתלות (101K), פורום נשים בתעשיה (85K), דתילישס (56K), אינסטגרם ישראל (31K), כאן גרים בכיף (28K), נשים מדברות נדל"ן (23K), המיטאפיסטיות (14K), מנהלי שיווק מצייצים (12K) ועוד.

עדי סופר תאני, מנכ"לית Meta בישראל אמרה במהלך האירוע: "אנחנו נמצאים בפתחה של תקופה מרגשת, בה יצאנו לדרך אל עבר השלב הבא של מהפכת האינטרנט. המהפכה הזו תיגע בכל תחומי החיים שלנו, ואחד ההיבטים שיושפע בצורה המשמעותית ביותר הוא האינטרקציות החברתיות שלנו. מי כמוכם מבין את ההשפעה שיש לטכנולוגיה על המארג החברתי – אם המחשב אפשר לנו לבנות קהילות משמעותיות עם אנשים ממדינות אחרות, והמובייל נתן לנו יכולת לשמור על קשר רציף ולשלוח הודעה מכל מקום, המטאוורס יעניק לנו חוויה חברתית הרבה יותר עשירה, שיש בה תחושת נוכחות עמוקה ושכולנו נוכל להיטמע בה".

"אין לי ספק שהיושבים כאן בחדר, מנהלי הקהילות המובילות בישראל, הולכים להיות חלק בלתי נפרד מבניית המטאוורס – והם אלו שיעצבו את האינטרקציות החברתיות של כולנו ויבנו את הקהילות המשמעותיות בעידן החדש", סיכמה.