חברת וואווי הכריזה אתמול על מכשיר דגל חדש בשם Huawei P50 Pocket. מדובר במכשיר מתקפל, אשר מציע מסך פנימי בתצורת צדפה, בדומה לזה הזמין כיום ב-Galaxy Z Flip 3 של סמסונג. בינתיים, המכשיר לא צפוי להגיע לישראל, כך שניאלץ להסתפק בתמונות בלבד. למעשה, נכון לרגע כתיבת שורות אלה, המכשיר זמין לרכישה רק בסין - ובכל מקרה, בשל הסנקציות האמריקאית שהוטלו על החברה בימי טראמפ, הוא אינו כולל את מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל.

גודל המסך המלא של המכשיר הוא 6.9 אינץ' (לעומת 6.7 של המכשיר המתקפל של סמסונג), ברזולוציה של 2790x1188 פיקסלים ופאנל OLED. מנגון הקיפול של המכשיר מאפשר קיפול מלא שלו לחצי, ללא מרווח בין חצאי המסכים בזמן הקיפול.

בנוסף, הוא יציע קצב רענון מהיר של 120 הרץ, קצב דגימת מגע של 300 הרץ, יחס צפייה של 21:9, תמיכה בסולם הצבעים DCI-P3 וחיפוי המונע השתקפויות. העיצוב של המכשיר עצמו שונה למדי מבין הסמארטפונים כיום, כאשר חלקו האחורי כולל זוג עיגולים גדולים, בדומה ל-P50 שהושק מוקדם יותר השנה. עם זאת, בניגוד אליו הוא מכיל בעיגול אחד את מערך הצילום האחורי, כאשר העיגול השני הוא מסך מגע בגודל 1.4 אינץ'.

המכשיר החדש כולל את המעבד Snapdragon 888 של חברת קוואלקום, בניגוד לשמועות שטענו כי הוא יגיע עם מעבד של החברה. הוא כולל גם סוללה בנפח של כ-4000mAh, גדולה בהרבה מזו שמציעה סמסונג ב-Flip 3, ותמיכה בטעינה מהירה חוטית בהספק 40W. מערך הצילום האחורי כולל שלוש עדשות, בהן עדשה ראשית ברזולוציית 40 מגה פיקסל, ובחלקו הקדמי של המכשיר ממוקמת מצלמת 10.7 מגה פיקסל. עם זאת, המכשיר שמריץ את מערכת ההפעלה Harmony OS 2 מבית וואווי, אינו תומך בגלישה בדור החמישי. 

המכשיר יהיה זמין במספר גרסאות ונפחי זיכרון שונים, כאשר מחירו יחל ב-8,988 יואן (שהם כ-1,411 דולרים). הוא זמין בצבעים שחור, לבן יהלום (הכולל חיפוי ייחודי) וכן בגרסת פרימיום בצבע זהב, הכוללת גם היא חיפוי ייחודי.