חברת סמסונג הציגה ונתנה אפשרות לחוות את קו המוצרים החדש בסדרת ה-GALAXY S22, בראשו ה-S22 Ultra,  והטאבלט החדש Galaxy Tab S8, שמציג מסך גדול יותר מקודמיו.

ראשית מכשיר הפרמיום של הסדרה, האולטרה, מאוד מרשים ובולט מהאחרים במראה הראשוני, והוא טלפון מאוד קל ונוח לאחיזה. מבחינת ביצועים הוא מאוד עוצמתי, אבל עוצמה זה משהו שלא חסר להמון טלפונים היום, אבל הוא גם מאוד פונקציונאלי כי הוא משלב אלמנטים מסדרת ה-Note, כמו עט S-pen מובנה שעובד בצורה חלקה.

הדבר השני שמאוד בלט זו המצלמה והאפשרויות הרבות שהיא מציעה לעריכה ואפקטים בזמן אמת של צילומים, שרבים מהם מאוד רלוונטיים לצרכן המודרני שעסוק בהעלאת סרטונים, לפעמים אפילו כפרנסה. איכות המצלמה בצילומי וידאו וסטילס מאוד גבוהה, גם בלי לשחק בהגדרות, וזה כולל את מצלמת הסלפי. בתוך הגדרות המצלמה תמצאו גם את "מצב במאי", שאפשר לכם להשתמש בו זמנית בשתי המצלמות ו"לשדר" לחברים מאירוע, כך שיראו אתכם ואת המתרחש בו זמנית, כלומר זה משהו שכן יש לו ביקוש בימינו.  למצלמה אופציות נוספות כמו "מצב אוכל" שמבליט את המנה שבמרכז התמונה וטיפה מטשטש את הרקע, ובסך הכול נותן אפשרות גם לצלמים לא מנוסים להוציא תמונות איכותיות. 

האולטרה ללא ספק מצויד במעבד חזק מאוד ויריץ בקלות יחסית משחקי רשת תובעניים ובטח בעומסי עבודה רגילים של היום-יום (מיילים, עריכה וכדומה). המסך שלו, בגודל 6.8 אינץ', נראה ממש מיוחד ומרגישים שהוא תומך בקצב ריענון של עד 120 הגה הרץ, יש זרימה חלקה של טקסט ותמונות שגוללים את המסך וסרטונים מוצגים בצורה חדה וברורה.

שני המכשירים האחרים שהוצגו מהסדרה, ה-Galaxy S22 ו- S22+, לא ממזגים את האיכויות מסדרת ה-Note, אבך עדין שומרים על הקלילות והנוחות של האולטרה, לצד מצלמה מרכזית באיכות 50MP, עדשת טלפוטו 10MP ועדשה רחבה במיוחד. שני המכשירים מבוססים על טכנולוגיית VDIS המתקדמת להפחתת תנודות ורעידות, ומאפשרים צילום חלק וחד גם תוך כדי תנועה.

מבחינת סדרת הטאבלטים החדשה של סמסונג, -Galaxy tab S8, קשה לי להעריך לחלוטין עד שלא אנסה להעמיס עליו כראוי, אבל מבחינת נראות אין ספק שהמסך נראה מתאים לצפייה בתכנים. הסדרה גם בנויה במיוחד לשיחות וועידה בוידאו, עם מצלמות קדמיות אולטרה-רחבות ושלושה מיקרופונים. בנוסף הסדרה מציעה מספר פיצ'רים במיוחד לסביבת העבודה כמו שיתוף קקבצים, S-Pen  מובנה וגוף מאוד חזק. טאבל הדגל בסדרה, האולטרה, בעל מסך 14.6 אינץ' בקצב רענון של 120 הגה הרץ עם איכות K4 לצילומי וידאו. מבחינת מעבד הוא אמור להיות מסוגל להריץ משחקים תובעניים ולעמוד בכל עומסי העבודה.