ה-ThinkVision M14t של חברת לנובו הוא מסך נייד, מעוצב, המאפשר הרחבה של שולחן העבודה הממוחשב, מוסיף אינטראקציית מגע למחשב, ומאפשר לתכנן, לצייר, להציג ולכתוב הערות ומציע חוויית משתמש משופרת עבור עובדים ניידים ועובדים מרחוק. 

המסך הדקיק והקל, ששוקל 688 גרם בלבד, הוא מסך מגע בגודל 14 אינץ' ברזולוציית FHD, עם זיהוי של עשר נקודות מגע בו זמנית ותמיכה בעט אלקטרוני המציע עד 4,096 רמות לחץ. 

אפשר לסובב את המסך, כך שהוא תומך בעבודה אופקית ואנכית עם תמיכה של מעמד ייעודי, פתרון חיבור כבלים פשוט ושני חיבורי USB Type-C שמוסיפים גמישות לסביבת העבודה.

המסך הוא דור המשך ל-M14 והוא מספק פונקציונליות נוספת, כמו הוספת יכולת מגע למחשבים שאינם מצוידים במסך כזה. ניתן לצרף את ה-M14t עם העט האקטיבי והמנשא (Sleeve) הייעודי שלו, לכל נייד ThinkPad שתומך ב-USB-C, או כל מחשב תומך USB-C אחר, כדי לקבל סביבת עבודה ניידת אמיתית. 

מבחינת תצוגה המסך מספק תמונה חדה ומדויקת עם בהירות של 300 ניט, והוא אידיאלי לשימוש במצגות או לניהול מספר חלונות תוכן בו זמנית בפריסה על פני שתי תצוגות. יכולת ההטיה והאפשרות להתאים את גובהו כדי להבטיח את זוויות הצפייה הנוחות ביותר, וכן התמיכה בטכנולוגיית מזעור האור הכחול TÜV Rheinland, מאפשרים למשתמשים לעבוד תוך מזעור מאמץ העיניים.

העט האלקטרוני האקטיבי, שתומך ב-4,096 רמות לחץ, מציע דיוק ברמה הגבוהה ביותר בפעולות כמו ציור, רישום ושיתוף. סיבוב המסך ממצב רישום בתצוגה אופקית למצב אנכי מתבצע בפשטות רבה הודות לחיישנים שמזהים באופן אוטומטי את הסיבוב, ללא צורך בתוכנה נוספת או בהתקנת מנהלי התקנים. בנוסף, תפריט צף מאפשר גישה נוחה להגדרות הבהירות, הניגודיות והסיבוב. בנוסף, באמצעות מחבר ה-USB-C, יכול המסך לשמש גם כרכזת USB-C לעבודה חלקה גם עם התקני USB-C שאינם שייכים למשפחת ה-ThinkPad של לנובו.

המחיר המומלץ לצרכן 1,199 שקל.