גאווה ישראלית: JVP, מרגלית סטראטאפ סיטי, תוכנית הסטארט-אפים NVIDIA Inception, ROAD2 ורשות החדשנות קיימו אמש (שלישי) מפגש עם למעלה מ-150 יזמים מהתחום לשמוע על האקסלרטור החדש שמושק בשיתוף תוכנית הסטארט-אפים NVIDIA Inception ומחפש סטרטאפים ישראלים בתחומי סייבר סקיוריטי ומידע רפואי, אבחון, ניטור וטיפול רפואי מרחוק, מכשור רפואי, זיהוי ומניעה מקדימה של מחלות מסוכנות ועוד.

המפגש נערך יחד עם שותפים אסטרטגיים: סופר-פארם, פיליפס, U-Bank מקבוצת הבינלאומי, Asensus Surgical, קופת חולים כללית ונוספים. יואב צרויה, שותף כללי ב-JVP אירח את נשיאת PHILIPS ישראל, פרופ' אפרת שפר ושאל אותה מה באמת מחפשת PHILIPS בסטרטאפים הישראלים.

אראל מרגלית, יו"ר קרן JVP ומרגלית סטראטאפ סיטי: "ישראל יכולה להפוך למעצמת בריאות דיגיטלית, כפי שהפכה למעצמת סייבר עולמית. כדי להגיע לשם הממשלה צריכה להעניק מטריית השקעה כפי שעשתה בסייבר וגם החברות עצמן חייבות שותפים שבקיאים בשווקים הגדולים בעולם. רק ככה הם יוכלו לפרוץ ולהפוך ליוניקורן הבא"

פרופ' רן בליצר: הקורונה שינתה את עולם הבריאות מקצה לקצה, מערכות הבריאות פועלת באותה הצורה כבר 100 שנים, זה לא יכול להימשך ככה. היום אנחנו חייבים לייצר רפואה יוזמת ומונעת ולא להסתפק ברפואה מגיבה, בזכות החדשנות והטכנולוגיה יש לנו את הכלים לעשות כן".