לינקדאין, הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם, הודיעה היום (שני) על חתימת הסכם לרכישת אוריבי, הסטארט-אפ הישראלי המפתח טכנולוגיה לניתוח מידע שיווקי. הרכישה תאיץ את חדשנותה של לינקדאין בתחום של טכנולוגיית מדידה שיווקית, ותסייע ללקוחותיה להגיע לקהלי היעד שלהם בקנה מידה רחב. בעקבות הרכישה, לינקדאין תפתח מרכז ראשון בישראל. 

אוריבי, שהוקמה ב-2016 על ידי איריס שור, מסייעת לחברות לעשות אופטימיזציה של קמפייני שיווק. הטכנולוגיה של החברה מספקת תובנות מתקדמות על ערוצי השיווק והמסרים שבהם משתמשות חברות. באמצעות שילוב טכנולוגיית אוריבי אל תוך פלטפורמת השיווק של לינקדאין, לקוחות יוכלו למקסם את ההחזר על ההשקעה (ROI) שלהם באסטרטגיות שיווק.

כחלק מההסכם, לינקדאין תפתח מרכז חדש בתל אביב, ובכך תרחיב את נוכחותה הבינלאומית ואת הערך שהיא מציעה למשתמשיה ולקוחותיה.

תומר כהן, מנהל המוצר הראשי של לינקדאין (צילום: יח''צ)
תומר כהן, מנהל המוצר הראשי של לינקדאין (צילום: יח''צ)

תומר כהן, מנהל מוצר ראשי בלינקדאין: "ללינקדאין יש כיום יותר מ-810 מיליון משתמשים ויותר מ 57 מיליון עסקים גלובליים. הלקוחות והשותפים שלנו נעזרים בפלטפורמת לינקדאין כדי לבנות את המותגים שלהם, להתחבר לקהלי יעד עסקיים, ולהצמיח את עסקיהם. אנחנו מתמקדים בסיוע ללקוחותינו, מאנשי שיווק ועד מגייסים, להפיק תובנות ישימות שבאמצעותן יקבלו החלטות חכמות יותר ותוצאות עסקיות טובות יותר. הצוות של אוריבי מביא עימו מומחיות אנליטית שתעזור לנו לשדרג את היכולות השיווקיות במוצרים ובשירותים השונים שלינקדאין מעניקה. הטאלנט של אוריבי יהיה הראשון לעבוד במרכז של לינקדאין בישראל".

איריס שור, מייסדת ומנכ"לית אוריבי: "הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לחברות לקבל ערך מקסימלי מאסטרטגיות הפרסום שלהן. לקוחות יכולים למדוד בקלות המרות מאתר דרך תיוג אוטומטי וטכנולוגיה נטולת קוד, ולבנות קהלי יעד אפקטיביים יותר. אנחנו מתרגשים לקראת הרחבת הגישה לטכנולוגיה שלנו, במטרה לסייע ליותר לקוחות להגיע לקהליהם ולשפר את ה-ROI על ההשקעה השיווקית שלהם".