אין אחד בישראל שלא נתקל בתקופה האחרונה בפרסומות בכיכובן של דמויות הסדרה 'קופה ראשית' של חברת בזק. אתמול, החברה לקחה את הקמפיין צעד אחד קדימה והעבירה את סניף 'שפע יששכר' לתוך עולם משחקי המחשב, ואם לדייק יותר – לתוך העולם של המשחק הפופולארי 'מיינקראפט'.

כחלק מהמהלך, בזק הקימה עיר וירטואלית במשחק, בה יש את סניף הרשת מהסדרה המצליחה וצילמה בו פרק מיוחד בכיכובם של שחקני קופה ראשית והפרזנטור של בזק גידי גוב. במהלך הפרק, שאף עלה ליוטיוב, השחקנים מתייחסים לסיטואציה החדשה לתוכה נקלעו.

הקמפיין הייחודי לא נגמר בפרק המיוחד, כאשר שחקני המיינקראפט יוכלו להסתובב בחופשיות בתוך ה'פייברקראפט' ולהשתתף במשחק ייעודי שמטרתו לחבר סיבים אופטיים לבתים, בניינים ומבנים בתוך מפת העיר של בזק במיינקראפט, לטייל בסניף 'שפע יששכר' בתוצרתו הדיגיטלית, לעלות למשרד של שירה, לבקר בקצביה של אנטולי וניסים ולעבור בקופה של כוכבה.

לא רק זאת, אלא גם עשרת הראשונים שיגיעו במשחק למיליון נקודות יזכו במשקפי VR- Oculus Quest 2 128G.

מיכל רוזנטל, מנהלת התקשורת השיווקית של בזק: ''אנו גאים ונרגשים להקים לראשונה עולם וירטואלי ומשחק מקורי, בתוך משחק המחשב הפופולרי בעולם, מיינקראפט ולהיות הראשונים לצלם פרק של סדרה ישראלית ביקום מקביל. בזק כמובילת תחום האינטרנט ופריסת הסיבים בישראל, בוחנת כל העת את התקדמות חזון המטוורס, והפעילות במיינקראפט היא רק הצעד הראשון".