חברת אנבידיה חשפה בכנס GTC Spring 2022 שורה של GPU חדשים בטכנולוגיית NVIDIA RTX עם זיכרון גרפי מורחב מהיצרנים המובילים, שיהיו זמינים למחשבים ולתחנות עבודה מקצועיים, נייחים וניידים, ומיועדים לאנשי מקצוע בתחום העיצוב, הווידיאו והאנימציה הממוחשבת, וכן למשימות עיבוד תובעניות בתחום ההנדסה או המחקר.

"עם הכרטיסים החדשים אומנים יכולים ליצור חוויות דיגיטליות מלאות ועשירות, מדענים וחוקרים יכולים לבצע גילויים פורצי דרך ומהנדסים יכולים לפתח טכנולוגיות חדשניות לקידום האנושות", הדגישו בחברה. הכרטיסים NVIDIA RTX A500 ,RTX A1000 RTX A2000 8GB ,RTX A3000 12GB ,RTX A4500 ו־RTX A550 מיועדים למחשבים ניידים, מרחיבים את ביצועי ה־AI ואת יכולות ה־Ray Tracing, ומניבים ביצועים פורצי דרך מכל מקום. המחשבים הניידים שכוללים את הכרטיסים האלה יכללו גם את טכנולוגיית ה־RTX החדשה ביותר.

NVIDIA RTX A5500 עבור מחשבים נייחים משלב את הדור האחרון בליבות RT, ליבת Tensor וליבת CUDA עם 24GB זיכרון למשימות רינדור, AI, גרפיקה ועיבוד מהירות, וכן פי תשעה במהירות הביצועים לעיבוד תנועה. טכנולוגיית RTX NVIDIA החדשה כוללת גם את טכנולוגיית NVIDIA MAX-Q, שמאפשרת אופטימיזציה מבוססת AI שבאמצעותה ניתן לייצר מחשבים ניידים דקיקים, קלים ושקטים ובו בזמן גם יעילים, וכן טכנולוגיית NVIDIA DLSS.

דגם ה־NVIDIA RTX A5500 כולל את הטכנולוגיות העדכניות ביותר בארכיטקטורתAmpere NVIDIA, עם דור שני של ליבות RT, עם היכולת להפעיל Ray-traycing, הצללה ומשימות denoising. בנוסף הוא כולל דור שלישי של ליבות Tensor, אופציה להרחבת זיכרון עד 48GB, ותמיכה ב־NVIDIA RTX Virtual Workstation - כדי לאפשר ביצועים גבוהים בתחנת עבודה וירטואלית.

NVIDIA RTX A5500 למחשבים נייחים זמין מהיום באמצעות שותפי השיווק של אנבידיה. כרטיסי NVIDIA RTX החדשים לתחנות עבודה ניידות יהיו זמינים באביב בחברות Acer ,ASUS BOXX ,Dell Technologies ,HP ,Lenovo ו־MSI.