קבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של המותג Amazfit בישראל, משיקה סדרה חדשה של שעונים חכמים המציגים יכולות טכנולוגיות מתקדמות בתחום הכושר. השעונים GTR 3 ,GTR 3 Pro ו־GTS 3 מבוססים על מערכת ההפעלה Zepp OS, שפותחה על ידי החברה באופן עצמאי, ותומכים עתה באפליקציות חיצוניות. הם בעלי מסך AMOLED עם בהירות של עד NITS 1,000 לתצוגה ברורה גם בשמש ישירה.

שלושת השעונים החכמים החדשים של Amazfit כוללים מפרט טכני רחב בעל יכולות ניטור מתקדמות של בריאות, כושר ואורח חיים. המערכת תומכת גם במכשירי אנדרואיד ו־iOS, ומתחברת לפלטפורמות בריאות נפוצות כמו Apple Health או Google Fit, ומסתנכרנת גם לתוכנות פעילות גופנית מתקדמות כמו Strava ,Relive ,Runkeeper ו־TrainingPeaks, על מנת לתעד ולשתף נתוני ספורט.

"הסדרה נותנת מענה ומתאימה לקהל יעד נרחב ולשימושיו המגוונים, הן עבור ספורטאים חצי מקצועיים וחובבנים והן כפריט אופנתי לאוהבי הלייף סטייל", הדגיש מנכ"ל ח.י אלקטרוניקה גיא דה פיצ'וטו. תכונות בולטות הכלולות בשעונים: GPS מדויק, סוללה בעלת אורך חיים ארוך של עד 18 יום (ובמצב חיסכון באנרגיה עד 40 יום) ופני שעון הניתנים להתאמה אישית. בתחום הבריאות, השעונים כוללים מדידת קצב לב, רמת לחץ ונתונים על חמצן בדם וקצב נשימה. זאת לצד התראות על שינויים חריגים בגוף.

השעון גם מתריע על קצב לב חריג, מאפשר לשפר ביצועי אימון ומספק מידע על מדדי שינה וסטרס. מערכת ההפעלה Zepp כוללת גם מגוון תובנות בנושאי בריאות וכושר, והיישום Zepp בטלפון החכם מתפקד כמעין מרכזייה שממנה אפשר להיכנס לייעוץ נוסף.