חברת סלקום הודיעה אתמול רשמית על כניסתה לתחום טעינת רכבים חשמליים ומשיקה את סלקום EV. בכוונת החברה למכור מהיום עמדות טעינה חכמות ומערכות ניהול עומסים מתוצרת חברת EV METER מבית NAYAX.

השקת הפעילות הזאת מהווה המשך להכרזה של סלקום ביוני האחרון בדבר כניסתה לתחום אספקת החשמל ללקוחות פרטיים. פתרונות ההטענה יתמקדו הן בסקטור העסקי והן בסקטור הפרטי: מבניינים רבי־קומות ובתים משותפים, ועד משרדים ומקומות עבודה. סלקום היא חברת התקשורת הראשונה שנכנסת לתחום הטעינה של הרכבים החשמליים, כולל מערכת ניהול עומסים, המאפשרת טעינה יעילה למספר גדול של רכבים במגבלת תשתית החשמל הקיימת.

עמדת טעינה (צילום: סופר פוש)
עמדת טעינה (צילום: סופר פוש)

מערכת הניהול תרכז את כל הצרכנים, תנהל עומסים בצורה דינמית ובטיחותית, ותאפשר בקרה ושליטה מרחוק, שליחת חשבונות פרטניים וטיפול מהיר בתקלות. מבנה התעריפים כולל שתי חבילות: חבילה בסיסית בתשלום חודשי של 49 שקל בגין השירות ו־30 אגורות בתוספת לתעריף החשמל לפי קביעת רשות החשמל לקוט"ש; וחבילה מורחבת בתשלום חודשי של 199 שקל, הכוללת חשמל לטעינה (דלקן חשמלי) של 300 קוט"ש בחודש (שווה ערך לנסיעה של 1,650 ק"מ בחודש).

התעריפים לא כוללים את עמדת ההטענה וההתקנה, הניתנות לרכישה בתשלום חד־פעמי או בתשלומים. אפשר לרכוש עמדת טעינה בסיסית עם שובר הנחה של 300 שקל באתר EV METER. מנכ"ל סלקום דניאל ספיר: "החברה פועלת ליצירת מנועי צמיחה חדשים שיוצרים סינרגיה עם פעילות הליבה שלה".