שואבי אבק שגם שוטפים את הרצפה הם לא חדשים בשוק, אבל היו לי לא מעט ניסיונות עם דגמים שאומנם שאבו, אבל קשה לקרוא למה שעשו שטיפה. השואב־שוטף החדש של חברת טינקו (Tineco), ה־Floor One S3, הוא בהחלט הדבר האמיתי וישנה לחלוטין את שגרת הניקיונות שלכם.

מדובר בשוטף רצפות אלחוטי חכם עם ארבע פעולות אוטומטיות במכשיר אחד: שאיבה, שטיפה, ייבוש וניגוב. הוא מצויד במערכת חיישנים חכמה שמנטרת באופן קבוע את הלכלוך שעל הרצפה, קובעת אוטומטית את עוצמת המכשיר וקצב זרימת המים וחוסכת בחיי הסוללה.

זמן העבודה הממוצע שלו עומד על 35 דקות וזמן הטעינה אורך בין ארבע לחמש שעות, כאשר תצוגת ה־All in One Led שעל המכשיר מציגה את זמן העבודה, עוצמת המכשיר ומידע שימושי כמו פתרון תקלות ועוד.

השואב־שוטף עצמו נראה מאוד יפה ועתידני. הוא גם תומך בלא מעט חדשנות, כמו פקודות התראה ותחזוקה קוליות וחיבור לאפליקציה המאפשרת לייעל את העבודה.

המכשיר אומנם דורש קצת תחזוקה (יש לו לא מעט חלקים שזקוקים לניקוי), אבל בסך הכל הוא פשוט וקל לשימוש, והכי חשוב - משאיר אתכם עם רצפה נקייה ובריח מופלא.

הבינה המלאכותית של השואב־שוטף, שאמונה על הבחנה בין רמות הלכלוך, עובדת בצורה יוצאת מן הכלל, והוא אכן מתאים את העוצמה לאזור. החיסרון העיקרי שלו זה המבנה בחלק התחתון, שמונע ממנו להגיע לאזורים פחות נגישים. באופן כללי המכשיר עובד הכי טוב על רצפות קשות, ועדיף לא להטריד אותו בשטיחים.

עבודת השטיפה של המכשיר יוצאת מן הכלל. הוא מייבש לאחר ההרטבה ומשאיר רצפה יבשה וללא פסים, כשרכיב הוואקום שואב עודפי מים שנשפכו. השואב גם יעיל במיוחד בבית שיש בו חיות מחמד, כשהוא אוסף את כל השערות בקלות.