מותג הגרילים האמריקאי, Char Broil, השיק בישראל את סדרת הגרילים המובילה שלו לשנת 2022. שעובדים בטכנולוגיית TRU-Infra Red, פטנט עולמי רשום שפותח במעבדות Char-Broil בארה"ב, שהוא פריצת דרך משמעותית בעולם בתחום הגרילים בשנים האחרונות.

הטכנולוגיה החדישה מונעת התלקחות אש ב-100%, בעלת חלוקת חום אחידה על כל משטח הגריל, מה שהופך את הבשר ליותר עסיסי. באמצעות שיטת הצלייה TRU-Infra Red פיזור חום המבערים על פני משטח הצלייה מתבצע בצורה מהירה ואחידה, וכתוצאה מכך זמן הצלייה הינו קצר יותר מגרילים אחרים וברמת עשייה מדויקת. החום הנוצר בזכות הטכנולוגיה מועבר דרך מקרני נירוסטה אל רשתות ברזל יצוק המצופה פורצלן לשמירת החום ולסימני צריבה על הבשר. כאמור, הגריל מונע התלקחויות של שומן הבשר, ושיטה זו, מדגישים בחברה, חוסכת למעלה מ- 30% מצריכת הגז של הגריל.

בנוסף, כל מבער מצויד בהתקן הצתה אלקטרונית SureFire, מה שמאפשר שליטה על עוצמת הלהבה על פני כל חלק מהמשטח.  בזכות יתרון זה ניתן להגיע לדקויות באופן הצלייה וכך לצלות בו זמנית גם סטייקים וגם נתחי בשר עדינים כבשר עוף, דגים, נקניקיות ואפילו ירקות. משטחי הצלייה עשויים מברזל יצוק מצופה פורצלן, מקרני ה- Infra Red והמבערים עשויים מנירוסטה איכותית אשר מקנים עמידות לאורך שנים. הגריל כולל רשת עליונה פנימית לצלייה ארוכה ושני מדפים צדדיים להנחת אביזרים.

הסדרה כוללת כמה מכשירים עם טווחי מחיר שונים: סדרת Professional PRO, עשויה  מנירוסטה איכותית, עם כירת כירת צריבה צדדית לסגירת הבשר – מגיעה עד 900 מעלות, לצד כפתורי הדלקה מוארים לשליטה ברמת החום, ופותחן בקבוקים מובנה על גוף הגריל, במחיר שנע בין 2,000 ל-4,000 שקל, תלוי בכמות המבערים שנעה בין 2 ל-4.

מי שיעדיף מוצר זול יותר, אך עדיין איכותי, יכול לרכוש את גריל המרפסת Bistro, שגם עשוי מנירוסטה איכותית, עם משטח צלייה בקוטר של  44 ס"מ, מבער עשוי מפלדת אל חלד ומד טמפרטורה והצתה אלקטרונית מובנים, כל זאת במחיר של 1,200 שקל.

לחובבי הצלייה המסורתית על גחלים יש את הגריל ההיברידי Gas2coal, גריל גז בעל 3 מבערי גז המאפשר צליה באמצעות גז או צליה בפחמים. הדלקת הפחמים מבוצעת בעזרת מבעיר הגז של הגריל. לאחר הדלקת הפחמים – מכבים את מבערי הגז וצולים על גבי הפחמים הלוחשות – מחירו כ-2,500 שקל.

בדקנו על "בשרנו" את הגריל המתקדם מסדרת ה- Professional PRO, ומעבר למראה היוקרתי והמעוצב, שייראה טוב בכל חצר או מרפסת בית, הגריל עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. הטכנולוגיה המתקדמת אכן מונעת התלקחויות, וברוב הבשרים שניסינו התפזרות העשן הייתה במינימום. הצלייה מהירה מאוד ואיכותית וללא ספק תעשה לכם עצמאות שמח.