הכירו את חברת עשהאל
חברת עשהאל, שכפי שאפשר להבין משמה, מצויה בבעלותו וניהולו של עשהאל דרייר, הנה חברת קידום אתרים מהמובילות בתחום, הפעילה מזה 7 שנים. אולם, מה שמעניין ומבדיל את החברה מיתר המתחרות בתחום, הוא האופן בו היא הגיעה לנקודה בה היא מצויה היום.

בעברו עסק עשהאל, בעלי החברה, כאמן חושים. לשם יצירת יתרון יחסי על פני המתחרים, הוא החל לעבוד בקדחתנות על אופטימיזצית האתר שלו וקידומו בגוגל. מיותר לציין שהקידום שביצע עבור עצמו נחל הצלחה רבה, השמועה פרסה לה כנפיים, ועשהאל החל לצבור לעצמו לקוחות רבים בתור מקדם אתרים, עד שהגיע למעמד בו הוא עוסק בקידום אתרים במשרה מלאה. 

הרבה יותר מקידום אתרים – שירותי החברה כיום
אז לאחר 7 שנות פעילות בתחום, חברת עשהאל היא הרבה יותר מחברת קידום אתרים, כך שנכון להיום, מדובר על חברת היי-טק המספקת שירותים שונים בתחום ה-SEO, בהם שירותי קניית קישורים לקידום האתר, כתיבת תוכן ועוד. 

החברה נותנת ללקוחותיה מגוון שירותים, אשר הופכים את החיים של מקדמי האתרים לפשוטים בהרבה, ומהווים One Stop Shop לפועלים בתחום. בנוסף, השירותים אותם מעניקה החברה, ניתנים לשימוש גם על ידי אנשי SEO אשר מפתחים נכסים דיגיטליים עבור עצמם.

לחנות האונליין של עשהאל: https://shop.w3c.org.il 

קישורים – בארץ ומעבר לים, בעזרת אלגוריתם ייחודי
אחד האספקטים בהם ניתן לראות את הגדרת החברה כחברת היי-טק לכל דבר נעוצה באופן בו ניתן להזמין מהחברה קישורים. החברה פיתחה אלגוריתם מתקדם, אשר יודע לבצע התאמה אידאלית בין האתר עבורו נרכשים הקישורים לבין האתר ממנו יצא הקישור המפנה. 

בעניין זה, נציין כי החברה מחזיקה בלמעלה מ-400 אתרים המספקים קישורים איכותיים ומוכחים, וכי בניגוד לחברות רבות, אשר מסייעות ללקוחות ישראליים בלבד, החברה מציעה לינקים עבור אתרים בארץ ומעבר לים כאחד. 

שירותי תוכן – מה היתרונות של עשהאל עבורכם?
שירות שני, בו גלום המערך הטכנולוגי והחדשני של החברה, הוא האופן שבו החברה מוסרת ללקוחותיה מאמרים, בין אם מאמרים מחקריים, אינפורמטיביים או מאמרי SEO. החברה יצרה מערכת רכישת מאמרים אונליין, אשר תעניק לכם שני יתרונות עיקריים:

  • זמינות בכל שעה – בניגוד לעבודה מול נציגי שירות ומכירות, המערכת מאפשרת לכם לבצע הזמנה בכל שעה במהלך היממה, כך שתוכלו ללכת לישון בראש שקט, תוך ידיעה שהזמנתכם נקלטה. 
  • סדר, ארגון ויעילות – בניגוד לשימוש במיילים וטלפונים, אשר מקשים על העבודה ועל המעקב אחר הוצאות העסק ודורשים מכם זמן רב, מערכת ההזמנות של עשהאל מאפשרת לכם לעקוב אחר ההזמנות שביצעתם, שומרת את התיעוד של כולן ואף דואגת לעדכן אתכם בכל נקודת זמן במהלך שרשרת הייצור.  

עסקים בינ"ל? דאגנו לכם ליתרון נוסף
כמו כן, בדומה לשירות הקישורים, אשר ניתן ללקוחות בין לאומיים גם כן, כך גם ביחס לשירותי התוכן. 

בניגוד לחברות רבות בארץ, אשר מעניקות שירותי תוכן בעיקר בשפה העברית ואולי האנגלית, חברת עשהאל יוצרת עבורכם סל שפות שמאפשר לכם להתפתח כמעט לכל מדינה בגלובוס. כך, לצד הזמנת מאמרים בעברית ובאנגלית, החברה מאפשרת להזמין מאמרים בספרדית, ערבית, רוסית, צרפתית, גרמנית ואיטלקית.

מחקר מילות מפתח – מוכנים וערוכים לכל נושא
מחקר מילות מפתח בעצם מהווה את התוכנית האסטרטגית של כל אתר, שכן הוא מגדיר אילו חיפושים יובילו אנשים לאתר שלכם ושל לקוחותיכם. 

בהיותה אחת מחברות הקידום האורגני הגדולות בישראל, ברשות החברה קיימים מחקרי מילות מפתח שבוצעו בקפידה בנושאים רבים ומגוונים, כך שמרגע רכישת המחקר, תקבלו אותו באופן מידי למייל מספר דקות לאחר ביצוע הרכישה. 

מערכת עשהאל (צילום: עשהאל )
מערכת עשהאל (צילום: עשהאל )

החנות של עשהאל – כדי להקל על העבודה של מקדמי האתרים
חנות האונליין של עשהאל, היא אחת הפלטפורמות המתקדמת ביותר בתחום, אשר נועדה לשימושם של משווקים דיגיטליים.

המערכת מאפשרת ייעול הליך הקידום האורגני ושמישה הן למקדמי אתרים. זו מהווה הסל השלם למקדם, בה תוכלו למצוא את כלל השירותים הרלוונטיים, בהם רכישת קישורים, מחקרי מילות מפתח ואפיקי שיפור עמודי הרשתות החברתיות.

למה לכם לעבוד עם החנות של עשהאל? – 4 יתרונות למערכת מנצחת

  • תוצאות מוכחות – החברה מקימה באופן קבוע אתרים שיועדו לשימוש פנימי של החברה, ואשר הצליחו בעבר ומצליחים בהווה לנצח את האלגוריתם של גוגל פעם אחר פעם. מה שעובד לנו, יעבוד גם עבורכם.
  • נוחות מקסימלית – זמן שווה כסף, את זה כולנו יודעים. המערכת מאפשרת התייעלות משמעותית, כך שבמקום להתנהל במיילים ובטלפונים, תוכלו להזמין קישורים, תכנים ושאר ירקות בצורה מהירה ויעילה דרך המערכת. אגב – הכתיבה עלינו. 
  • מקצועיות מקסימלית – למרות גודלה של החברה, בקרת האיכות היא בראש מעייניה, ובכל הנוגע לפיתוח האלגוריתם, לא התפשרנו אף על הנקודה הקטנה ביותר. משכך, תוכלו להיות בטוחים שכל אחד מהקישורים שיוצאים עבורכם עוברים את בקרת האיכות הטובה ביותר, כאשר עבורכם נבחרים בקפידה אחד מבין עשרות הכותבים עמם אנו עובדים, ואותם בוחנים אחד מבין – 14 חברי הצוות המוכשרים שעובדים אצלנו.
  • שירות לקוחות – שירות הלקוחות שלנו הולך לפנינו, וניתן לראות זאת באספקטים רבים. מערך שירות הלקוחות, שמנוהל על ידי עדי אלעזר ביד רמה, ידאג שתקבלו הכוונה וייעוץ בכל אחד מהתחומים הרלוונטיים, החל מהדרכה לגבי השימוש במערכת ועד לביצוע תיקונים באנקורים אותם תזמינו.

אחרון, אבל כנראה חשוב מהכל – קהילות החברה
בשנים האחרונות עולם השיווק מכיר בחשיבותה של קהילה, ופשוט מאוד להבין למה. בין אם מדובר על שאלות של לקוחות הניתנות לפתרון על ידי שימוש בקהילה, בין אם התאמת המוצרים והתכנים אל הקהילה עצמה ובין אם בשל תחושת שייכות של הלקוחות למותג איכותי – קהילה הינה פרמטר חשוב בשיווק בין ימינו. 

הדבר לא נעלם מעיניה של חברת עשהאל, אשר דאגה ליצור סביבה קהילה חיה, נושמת ומעל לכל – מועילה ופעילה. בקבוצת הפייסבוק של החברה, נכון להיום, מצויים קרוב ל – 5,000 חברים פעילים, וקבוצות הוואטסאפ והטלגרם של החברה משמשות קרקע פורה להתקדמות מקצועית. אז למה אתם מחכים?

לאתר של חברת עשהאל.