הסטרטאפ הישראלי שיגן על רוכבי האופנוע?  Ride Vision, הנו סטרטאפ ישראלי הנועד לעזור לרוכבי אופנוע להימנע מתאונות. הוא מספק לנהגים התרעות בזמן אמת מאיומים קריטיים שקיימים סביבם: אי שמירת מרחק, סיכון התנגשות חזיתית, שטח מת, עקיפות מסוכנות והתרעות נוספות המגבירות את מודעות הרוכב לנעשה סביבו. ההתרעות מועברות לרוכב באמצעות נורות לד קטנות המורכבות על גבי המראות ונמצאות בשדה הראיה של הרוכב, כך שהוא אינו צריך להסיט את המבט מהכביש על מנת לקבלן. בנוסף, המערכת מקליטה כל רכיבה באמצעות שתי המצלמות המותקנות ויכולה לספק עדות במקרה של תאונה.

מי שעומדים מאחורי המיזם הם אורי לביא וליאור כהן, חובבי אופנועים ובעלי הבנה גבוהה בטכנולוגיה. יחד הם המציאו את המערכת הראשונה מסוגה שמשתמשת בזיהוי תמונות, ובבינה מלאכותית כדי לחזות איומים בכבישים על רוכבי אופנוע.

Ride Vision, היא מהפכה אמיתית בתחום בטיחות האופנועים, ולמעשה היא פותחת עולם של אפשרויות לעזור לרוכבים ללמוד, לצמוח ואפילו לתעד את הרכיבות שלהם. ההבדל המשמעותי בין מוצר זה לשאר המוצרים בשוק, הוא כי בעוד רוב מוצרי הבטיחות הדו-גלגליים מתמקדים בשיפור ההגנה על הרוכב לאחר שהתרסק,  Ride Vision נוסדה כדי למנוע את ההתרסקויות האלה מלכתחילה.