צי של 1,800 קורקינטים חשמליים יעמוד לרשות תושבי תל אביב והמבקרים בה. Dott פועלת בשיתוף פעולה מלא עם העיריות והשלטונות שבמסגרתן היא פועלת, ובתל אביב, כמו בערי אירופה, Dott מפעילה את השירות תחת רגולציה וחוקי עזר עירוניים. בנוסף, Dott משתפת פעולה עם העיריות על מנת לספק שירות המותאם לצרכים של כל עיר בנפרד ולטובת התושבים והמבקרים בה.

"עם גלגלים גדולים בגודל 12 אינץ', אורות קדמיים, אחוריים ואיתותים, מערכת בלימה משולשת ולוחיות רישוי, הקורקינטים השיתופיים של דוט בנויים מתוך מחשבה על בטיחות ללא פשרות, וכל הכלים מצוידים בקסדות המחוברות לכידון", נמסר מהחברה. עוד נמסר כי על פי החוק הישראלי, כל הקורקינטים מוגבלים למהירות מרבית של 25 קמ"ש, כאשר בחלק מהאזורים המוגדרים במפה ובאפליקציה, המהירות מוגבלת למהירות איטית של מספר קמ"שים בודדים, ובכמה אזורים מוגדרים מראש הרכיבה לא מתאפשרת והקורקינט ננעל לרכיבה.

הקורקינט שנחת בישראל מציע מפרט עשיר במיוחד, הכולל איתותי LED וזמזם כמו באופנוע, מתקן ייעודי לסמארטפון הכולל NFC לקישוריות מהירה וטעינה אלחוטית (במכשירים תומכים בלבד) המתבצעת בזמן הרכיבה. בנוסף, משטח עמידה רחב עטוף גומי מעניק לרוכב בטיחות ונוחות רבה בזמן רכיבה, ובולמי הזעזועים הקדמיים משככים את המהמורות והבורות הקטנים בכבישים ובדרכים. לרגל השקת הפעילות בתל אביב, Dott מעניקה מספר הטבות לרוכבים חדשים, כמו למשל נסיעה ראשונה בחינם.