חברת קידי תקשורת, בעלת מותג שעוני הילדים החכמים KIDIWATCH, השיקה מוצר חדש הפונה לגיל השלישי. השעון החכם מכונה PAPAWATCH ומאפשר שלל פונקציות חיוניות, שמטרתן להקל על חיי היומיום של המבוגרים לצד השגחת המשפחה.

השעון למעשה מחובר לאפליקציה המותקנת בטלפון של הבן/בת או של בן משפחה אחר, כאשר באמצעות האפליקציה ניתן לתקשר עם מי שעונד אותו. השעון מכיל שלל פונקציות חיוניות כמו מדידת לחץ דם ודופק בכל רגע נתון, וכן תזכורת לנטילת תרופות.

בנוסף, הוא מאפשר לראות על גבי מפה היכן נמצא מי שעונד אותו באמצעות GPS מובנה, ובמקרה של סכנה יש כפתור SOS שאותו ניתן לחבר לשלושה מכשירים שונים כך שברגע שלוחצים עליו הוא מחייג לשלושה מספרים.

בעידן שבו שיחות הווידיאו הפכו לפופולריות הן באמצעות תוכנות מחשב והן באמצעות אפליקציות שונות, החברה החליטה לקחת צעד אחד קדימה את השעונים החכמים ולאפשר תקשורת וידיאו מעבר לתקשורת הקולית והטקסטואלית.

השעון החכם מאפשר האזנה מרחוק בסביבו – מה שמאפשר לתקשר מרחוק אם נוצרת סיטואציה שהמבוגר הלך לאיבוד או איננו עונה לשיחה. השעון פועל באמצעות רשת האינטרנט הסלולרית דור 4, והוא למעשה תחליף לטלפון סלולרי, בין היתר משום שיותר נוח לענות מבלי לקום למכשיר הנייד.

מבחינת נתונים, השעון מגיע עם סוללה חזקה MAH700, גודל מסך 1.4 אינץ', משקל של 50 גרם ואפשרות חיבור באמצעות WIFI.
המחיר של הגרסה החדשה עומד על 399 שקל. הערכה מכילה כרטיס סים לאינטרנט סלולרי של 019, שאותו ניתן להפעיל באמצעות מינוי מוזל בעלות של 24 שקל לחודש של חבילה מורחבת. ניתן להשיג באתר החברה.