קבוצת פנג'יה, המתמחה בטרנספורמציה דיגיטלית של שירותים ממשלתיים, ציבוריים ועסקיים, זכתה במכרז בינלאומי של ממשלת ג'מייקה להחלפת המערכת הביומטרית עבור בנייה ועדכון של מרשם הבוחרים של המדינה, שיתבסס על מיטב הטכנולוגיות הביומטריות המתקדמות.

 במסגרת הפרויקט תספק פנג'יה לוועדת הבחירות המרכזית של ג'מייקה מערכת ביומטרית מרכזית משולבת, הכוללת מרכיבי חומרה ותוכנה, המבוססת על שני סוגים של מזהים ביומטריים (ABIS) – טביעות אצבע וזיהוי פנים; תוכנה לעשרות מערכות קליטה ביומטריות ברחבי המדינה; אינטגרציה למערכות אחרות ושירותי הדרכה ותחזוקה.

המערכת שתותקן ע"י פנג'יה תשרת עד ארבעה מיליון בוחרים במדינה ותשלב טכנולוגיות ביומטריות מתקדמות מבוססות בינה מלאכותית (AI) לזיהוי טביעות אצבע וזיהוי פנים, שיבטיחו את טוהר הבחירות, ימנעו כפילויות בהצבעות ותופעות של מצביעים שאינם בין החיים. החוזה כולו מתפרס על פני חמש שנים ובמסגרתו פנג'יה תספק גם שירותי תמיכה ותחזוקה. 

 פנג'יה גברה במכרז על מספר חברות בינלאומיות המובילות בתחום הדיגיטציה והביומטריה של שירותים ממשלתיים.

 בשני העשורים האחרונים פנג'יה עבדה מול ממשלות רבות להן סיפקה פתרונות דיגיטלים והקימה עבורן מרשם אוכלוסין דיגיטלי שבאמצעותו הצליחו ממשלות לספק לראשונה תעודות זהות, תעודות לידה ופטירה, דרכונים, ויזות, רישיונות נהיגה ומסמכים נוספים לעשרות מיליוני תושבים לא רשומים שהיו מעין "רוחות רפאים" שלא יכלו לצרוך שירותים ממשלתיים ואף לא שילמו מיסים.

 עוזי רוזנטל, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת הממשלות, פנג'יה: "בשנה האחרונה הרחיבה החברה את פעילות הדיגיטציה של שירותי ממשלה למדינות מרכז אמריקה, שחותרות לסגור את הפער עם מדינות מתקדמות ולשדרג את שירותיהן באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. לאור עשרות ההזדמנויות שזיהינו, אנו כבר מעסיקים צוות שלנו במדינות כמו, פנמה, אקוודור וגוואטמלה, ושם חתמנו על הסכמים עם גורמים שונים, ואנו ממשיכים לגייס מנהלי מדינות ואנשי שיווק ומכירות. בשלב הבא נרחיב את הפעילות למדינות דרום אמריקה שחלקן מתמודדות עם אתגרים דומים לאלה של מדינות מרכז היבשת ומדינות באפריקה".       

 קבוצת פנג'יה (Pangea IT) הינה ספקית עולמית של פתרונות דיגיטליים לאומיים וביניהם זהות דיגיטלית, אבטחה ותשלום אלקטרוני המשרתת מיליוני אנשים וממשלות רבות ברחבי העולם. פנג'יה מתמחה בהטמעה של טרנספורמציה דיגיטלית של שירותים ממשלתיים ופעילות עסקית ארגונית.