על רקע השינויים הכלכליים והגיאופוליטיים בעולם, היום (רביעי), יוצא לדרך פורום ה-CISO העולמי בהובלת קבוצת Team8. בפורום המכנס את פסגת תעשיית הסייבר, ייקחו חלק למעלה מ-100 מנהלי אבטחת מידע בכירים בחברות המובילות בעולם בניהם: Walmart, Uniliver, GM Financial, Intuit, Mastercard ועוד.

במסגרת הפורום ידונו הבכירים בעתיד אבטחת הסייבר בדגש על אתגרים והזדמנויות גלובליים, השפעתם של השינויים הכלכליים והגיאופוליטיים על תעשיית הסייבר בתחומים שונים כגון אבטחת ענן, OT, IT, 5G, פרטיות, רגולציה והשינוי החל באסטרטגיות התקיפה והתוקפים. מנהלי האבטחה ייפגשו עם שורת יזמים, משקיעים ואנשי עסקים בולטים בתעשיית ההייטק הישראלית ובסיום ייקחו חלק באירוע פתיחת שבוע הסייבר הישראלי. 

דיוני הפורום יחלו ביום רביעי, 22.06 למשך חמישה ימים, ויכללו דיוני עומק על אתגרי התקופה ופתרונות מותאמים לתקופה, וכן אודות חשיבותו הגוברת של תפקיד ה-CISO והשפעתם על האסטרטגיה העסקית של הארגון. במהלך ביקורם בארץ ייפגשו עם סטארטפים ישראליים מובילים ובינהם: Claroty, Sygnia, Talon, Akeyless, Illusive, Cyberpion, Silverfort, Authomize, Cardinal, Orca Security, Ermetic, Safebreach, Resilion במטרה לחשוף אותם לטכנולוגיות ישראליות. בנוסף, הם ישתתפו בארוחות ערב וקבלות פנים עם יזמים, משקיעים ואנשי עסקים בולטים בתעשיית ההייטק הישראלית באירוח של ארגונים שונים בתעשייה. 

פורום ה-CISO Village של קבוצת Team8 מהווה נדבך חשוב במודל הייחודי של הקבוצה לבניית חברות, והוא משמעותי בתהליך הרעיונות והמחקר אחר פתרונות טכנולוגיים של החברות, מסייע בהתאמת המוצרים לשוק ותורם רבות לצמיחה חברות הפורטפוליו של Team8. בבסיס ה-Village עומד הרציונאל ששיתוף הפעולה עם החברות המובילות בעולם יניב הזדמנויות עסקיות לכל הצדדים ויסייע בזיהוי הבעיות והצרכים האמיתיים של הארגונים הגדולים, להן יספקו מענה טכנולוגי החברות שיוקמו לצורך יצירת פתרונות אלו.

סיומו של כינוס זה ישתלב עם אירוע הפתיחה הרשמי של שבוע הסייבר בישראל של אוניברסיטת ת״א, שיתקיים בין התאריכים 27-30 ליוני. את האירוע תארח Team8 יחד עם שותפים נוספים מהתעשייה; Deloitte, לאומי-טק, משרד עו״ד מיתר, Valley Bank, פאלו אלטו ו- FinSec מעבדת החדשנות של Mastercard ו-Enel.

בין הדוברים באירוע ניתן למנות את רנה ווין, מנהלת האבטחה לשעבר בנאס״א, מייק רוג׳רס ראש ה- NSA לשעבר ושותף ב-Team8, נדב צפריר, מפקד יחידת 8200 לשעבר ושותף מנהל בקבוצת Team8, וניר מינרבי מנכ״ל ומייסד סטארטאפ המחשוב הקוונטי, Classiq. את האירוע תנחה השחקנית, ניב סולטן הידועה בתפקידה כהאקרית סייבר בסדרה טהרן.

נדב צפריר, שותף מנהל בקבוצת Team8: ״בשבועות האחרונים אנו עדים לשינויים משמעותיים המתאפיינים בדה גלובליזציה והאטה כלכלית, המשפיעים באופן דרמטי על העולם ועשויים גם להשפיע באופן ישיר על תדירות מתקפות הסייבר והפיכתו לכלי משמעותי מאי פעם. אנחנו ב-Team8 זיהנו צורך אמיתי בכינוס טובי מומחי הסייבר בעולם ובינהם כמאה CISOs מהחברות המובילות יחד עם מובילי הדעה בתעשייה הישראלית לחמישה ימים מלאים של דיוני עומק במטרה להבין יחד מהם האתגרים וההזדמנויות הניצבים בפנינו וכיצד עלינו להערך בהתאם".