Tuned, הסטארט־אפ של חברת אודיוקר טכנולוגיות, משלים בימים אלה גיוס בשנת פעילותו השנייה בסך 5 מיליון דולר. Tuned הוקמה לפני כשנתיים על ידי רון גנות ועמרי גביש, במטרה לפתח ולשווק אפליקציה שתשנה את שוק בדיקות ההתאמה למכשירי שמיעה בעולם באמצעות קיצור משמעותי של התהליך הקליני הנדרש להתאמת מכשירי שמיעה.

האפליקציה המבוססת בינה מלאכותית תשווק לראשונה ברשת CVS, המובילה בארה"ב בתחום הציוד הרפואי והפארמה והמונה 11 אלף סניפים.

מנתוני החברה עולה כי כ־430 מיליון איש בעולם נזקקים למכשיר שמיעה בהיקף שוק המוערך בכ־10 מיליארד דולר והצפי מעיד על גידול משמעותי - עד 2050 כ־900 מיליון איש יזדקקו למכשיר שמיעה.

לדברי עומרי גביש, מייסד ומנכ"ל Tuned, "עלויות הבדיקה ותהליך התאמת מכשירי השמיעה מהווים חלק מהמחיר הכולל וההוצאה הגבוהה הנדרשים מכל מי שזקוק למכשיר שמיעה ומהווים חסם משמעותי בטיפול בבעיית כבדות־השמיעה. Tuned מאפשרת התאמה בתוך כ־7 דקות בכל מקום ובכל זמן בפשטות ובנגישות באמצעות בינה מלאכותית".

 לדבריו, "Tuned חוסכת את התהליך הקליני המפרך שבסיומו הפניה למכון והמשך תהליך כיוון והתאמת  המכשיר ומאפשרת תהליך דיגיטלי ואפילו בנקודת המכירה. למעשה, מדובר במהפכת הנגשה של ציוד רפואי משמעותי עבור רבים תוך חיסכון במשאבים, בתקציב, בתהליך ובמאמץ, המרתיעים את הזקוקים לכך מהפתרון שבמכשירי השמע ומשיפור איכות החיים הנלווית.

Tuned מפשטת את התהליך, מנגישה אותו ומאפשרת מכר של מכשירי שמיעה בכל מקום, זמינים לרגע של השלמת תהליך ההתאמה. Tuned הופכת את מכשירי השמיעה ממוצר קליני למוצר OTC באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך ומביאה בשורה לשוק מכשירי השמע הודות לגידול פוטנציאלי משמעותי במכירת מכשירי שמיעה בכל נקודה, סניף וחנות של רשתות השיווק ובכלל".