כשהתחלתי לסבול לסירוגין מכאבים בידיים, היה לי ברור שמשהו פה חייב להשתנות. היות שלוותר על הסמארטפון או על המחשב לא ממש אפשרי כיום, אז התחלתי לחפש אביזרים ושיטות שיקלו על נוחות השימוש, ואולי גם יצמצמו או ימנעו את הכאבים. אחת ההמלצות הראשונות שקיבלתי הייתה להחליף את העכבר הרגיל בעכבר ארגונומי. מודה, זה לא היה קל. לא רק עצם שינוי ההרגל, אלא גם הגודל של מרבית העכברים, שהיו פשוט גדולים לי.

ואז ה־Lift של לוג'יטק נחת על שולחן העבודה שלי. אחד הדברים הראשונים ששמתי לב אליהם, אחרי האופן שבו מחזיקים בו, זו העובדה שהוא פשוט התאים לי יותר טוב לכף היד, שלא הייתה צריכה להתאמץ כדי להחזיק אותו כמו שצריך. עם זאת, מודה שלקח לי קצת זמן להתרגל אליו, גם בשל מנח היד השונה וגם מעצם העובדה שעד כה הייתי משתמשת לפעמים בעכבר ביד שמאל, משהו שכעת לא אפשרי (אם כי ניתן לרכוש גרסה מיוחדת לשמאליים).

בעת השימוש בעכבר, היד מוצבת בזווית של 57 מעלות, שלא דורשת מאמץ מיוחד, והמשקל שלו - 125 גרם - הופך אותו לקליל יחסית. את הפונקציות השונות של העכבר ניתן לנהל באמצעות התוכנה +Logitech Options, שמאפשרת, בין היתר, לשלוט על הכפתורים השונים וליצור קיצורים מיוחדים.

לצד אלו, ניתן לבחור גם מחוות תנועה שונות. עם זאת, הדבר היחיד שהיה לי מוזר בו - הוא העובדה שהכפתורים שלו הרבה יותר שקטים מאשר שאר העכברים שבהם השתמשתי עד כה, כך שאם אתם אוהבים את הקליק - תיאלצו להתרגל לחיות בלעדיו. מחיר מומלץ לצרכן: 299 שקל