את צמיד הכושר המתקדם Vivosmart 5 מבית Garmin קיבלתי לסקירה כמה ימים אחרי חידוש המינוי לחדר הכושר, כך שזאת הייתה הזדמנות מעולה לבחון אותו בזמן אמת, ואין ספק שהוא עומד בציפיות.

הצמיד כולל מספר חיישנים שנועדו לנטר ולעקוב אחר הפעילות היומיומית של המשתמש - בין אם היא קשורה לספורט ובין אם לאו. במקביל, הוא סופר את הצעדים של המשתמש, מודד את הדופק, מזהה את שעות השינה ומספק מידע על איכותה.

באופן אישי אהבתי את מצב Body Battery (הסוללה של הגוף) - שהוא אחד החשובים שמציע ה־Vivosmart 5. כאמור, המדד מספק מידע בזמן אמת על מצב הגוף והעייפות, כאשר ישנן פעולות שמעלות את הניקוד וכאלה שמורידות אותו.

כל הפרטים הללו, לצד נתונים נוספים, זמינים לצפייה באפליקציית Garmin Connect, שניתנת להורדה בחנויות האפליקציות השונות. מסך הבית שלה כולל את כל המידע הרלוונטי, וניתן לשנות את הווידג'טים המופיעים בו ולצפות בנתונים על פי יום מסוים. ה־Vivosmart 5 תומך ב־14 מצבי פעילות ספורטיבית. עם זאת, הוא לא יודע לזהות את הפעילות באופן אוטומטי, והמשתמש נדרש להפעיל בעצמו.

לצד הנתונים הללו, הצמיד מאפשר קבלת התראות ממגוון אפליקציות בטלפון - החל מוואטסאפ ומיילים, עד שיחות והתראות חדשותיות שונות. גודלו של המסך מאפשר לקרוא את ההודעות בצורה נוחה וברורה, ובחלק גדול מהמקרים הן הופיעו כמעט במלואן כך שלא היה צורך בגלילה רבה. כמו כן, הוא מצויד בחיישן המתאים את בהירות המסך לתנאי הסביבה באופן דינאמי.

הסוללה הספיקה לחמישה עד שבעה ימים, הכל בהתאם לאופי השימוש, כאשר פונקציות דוגמת מדידת דופק סדירה השפיעו מן הסתם על חיי הסוללה. טעינת המכשיר מתבצעת באמצעות כבל USB שמתחבר לחלקו האחורי של הצמיד.

המחיר המומלץ לצרכן עומד על 629 שקל, עם אחריות לשנה של רונלייט, היבואנית הרשמית.