ברוב המוחלט של המקרים, כדי לקבל טיפ זהב ממומחה, תידרשו לשלם לא מעט כסף ולא משנה באיזה תחום מדובר. אלא שמסתבר שישנם מקרים יוצאי דופן, כמו במקרה של We Recommend מבית אאוטבריין. במסגרת הפרויקט, אנשי השיווק והדיגיטל המובילים בישראל יספקו כמה המלצות זהב, שיעזרו לכם להבין את העולם המרתק הזה קצת יותר טוב.

והפעם: גיל שגיב, סמנכ"ל בקבוצת AIG .

בוידאו: ההמלצות של גיל שגיב

איך שומרים על בידול בעולם כל כך תחרותי?
אנחנו מנסים כבר שנים להיות חברת ביטוח אחרת ולא לעשות את מה שכולם עושים. הכי קל לקחת פרזנטור אמריקאי או כוכב מארץ נהדרת, שיספר בדיחה ואת דבר המפרסם, אבל עשינו משהו אחר - לקחנו זוג פרזנטורים גאים, שמביאים את החיים שלהם למסך במגוון פלטפורמות. אנחנו בין החברות היחידות בארץ שמצלמות כל פרסומת כמה פעמים ובכמה פורמטים, כי ברגע שמנסים להנדס את הפרסומת הטלוויזיונית לפורמט אינסטגרם, שם מתחילות הפשרות ואנחנו לא רוצים להתפשר".

כיצד הקורונה השפיעה עליכם?
"אנשים הבינו שהם לא מבינים וכיום אנשים רוצים לדעת יותר, אז הנגשנו להם המון תוכן - מה כלול, מה מכוסה ומה כל מדינה מבקשת. דרך זה גרמנו להם להבין יותר ולהיות רגועים יותר. זה עזר לנו לתת לאנשים כיסוי טוב יותר מאשר הם רכשו לפני הקורונה".

הזזתם תקציבים מהמסך הגדול לקטן. מדוע?
"אנשים נמצאים הרבה יותר במסך הקטן מאשר במסך הגדול. בנוסף, הפרזנטורים שלנו חיים על המסך הקטן. אז מצד אחד רצינו לייצר אותנטיות ולשים את הפרזנטורים בשטח המחייה הטבעי שלהם. מצד שני ניסינו להביא את המסך הקטן לגדול. מדובר בשילוב כדי לייצר אפקטיביות מקסימלית".

לסיום, תוכל לתת לנו את המלצת הזהב שלך לשנת 2022?
"אנחנו נמצאים בתוך שינוי, שלא יסתיים בזמן הקרוב. ההמלצה שלי למנהלים מנוסים היא להחליף כמה סימני קריאה בסימני שאלה - לשאול האם זה ככה והאם אפשר אחרת. זה יפתח עולם שלם של הזדמנויות".