איך מייצרים אפקטיביות מקסימלית בדיגיטל? סמנכ"ל בקבוצת AIG עושה סדר

הפעם ב-We Recommend מבית אאוטבריין: גיל שגיב על בידול וייחודיות בעולם כל כך תחרותי, השפעת הקורונה והחשיבות של תוכן איכותי

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
גיל שגיב
גיל שגיב | צילום: צילום מסך מתוך הסרט

ברוב המוחלט של המקרים, כדי לקבל טיפ זהב ממומחה, תידרשו לשלם לא מעט כסף ולא משנה באיזה תחום מדובר. אלא שמסתבר שישנם מקרים יוצאי דופן, כמו במקרה של We Recommend מבית אאוטבריין. במסגרת הפרויקט, אנשי השיווק והדיגיטל המובילים בישראל יספקו כמה המלצות זהב, שיעזרו לכם להבין את העולם המרתק הזה קצת יותר טוב.

בוידאו: ההמלצות של גיל שגיב | צילום:
תגיות:
אאוטבריין
/
AIG
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף