חטיבת היבשה באלביט מערכות מפתחת ביחד עם פצוע צה"ל, דוד לייטנר, שנפגע במהלך שירותו הצבאי, מגן ייחודי לכיסא גלגלים, אשר יגן על רגליו מפגיעות סביבתיות הגורמות לו כאבים קשים. הפיתוח הייחודי מורכב ממעטפת גמישה ומתקפלת, המשלבת לוחות קרבון ומחברים מיוחדים בצורה שהותאמה לצרכיו של לייטנר, והוא מאפשר הגנה וניידות שוטפת. המגן המתקפל הינו קל משקל, והוא מאפשר ניידות שוטפת וניתן לקיפול מהיר ומיידי.

לייטנר (45), יועץ ומרצה לאסטרטגיה ומנהיגות באוניברסיטת בר־אילן ואב לשלושה ילדים, עלה לארץ בגיל 20. הוא התגייס לצה"ל כחייל בודד ושירת כצלף ביחידת הקומנדו מגלן. בעקבות פציעתו הקשה, הוא נאלץ להתנייד בעזרת כיסא הגלגלים. באלביט מערכות ציינו כי התקנתו של הפיתוח שלהם על כיסא הגלם מונעת מגע אקראי ומגינה על הרגליים מפני כאבי הפגיעה. הפרויקט מתבצע בשיתוף פעולה עם עמותת RESTART, המסייעת לפצועי צה"ל לחזור לשגרת חיים, באמצעות מערכות שטרם נראו כמותן בשוק.

צוות הפרויקט מורכב ממהנדסי מכונות ממחלקת המכניקה של אלביט יבשה ביקנעם, אשר בעבודתם השוטפת מפתחים ומייצרים צריחים לרק"מ ועמדות נ"ט, מרגמות ותותחים. "יש לנו מטרה לאפשר לדוד לייטנר להתנייד ולהתנהל בעולם ללא החשש המתמיד מכאבי התופת שמלווים כל מגע אקראי, ולאפשר לו לשחק עם בנו בייסבול ללא חשש", סיפר מיכאל, ראש הצוות באלביט מערכות – "זו זכות גדולה עבורנו להעמיד את הידע שנצבר באלביט לטובת פתרונות לפצועי צה"ל.

קראנו את סיפורו האישי של דוד, וידענו שנוכל למצוא עבורו פתרון שיאפשר לו לשפר באופן ניכר את חיי היומיום". לייטנר מאמין שהפתרון יסייע לו ולפצועי צה"ל רבים לשפר את חיי היומיום, לצאת ללא חשש ולנהל חיי שגרה רגילים ככל שניתן. ניר עפרון, מנכ"ל עמותת RESTART, ציין עוד כי העמותה הציבה לה כמטרה להחזיר את הפצועים למסלול החיים. "החיבור בין פצועי צה"ל לחברות מובילות במשק מאפשר לפצועים לפרוץ את כל המחסומים הבלתי אפשריים ולייצר בעבורם מענה טכנולוגי".