שחקנית חדשה נכנסה לשוק הטלוויזיה בישראל: יזמי AM:PM ומקימי WIX הודיעו היום (רביעי) על הקמת שירות שירות טלוויזיה חדש על גבי האינטרנט בשם קליק.טיוי. 

המיזם הינו פלטפורמה FAST channels (שירותי תוכן וידאו ליניארי־דיגיטלי, חינמיים, מבוססי פרסומות) ראשונה מסוגה, המציעה ערוצים מקומיים ובינלאומיים לצפייה ישירה לצד תוכן עשיר, מבוסס פרסומות. הפלטפורמה נמצאת כבר עכשיו בטלוויזיות התומכות במערכת ההפעלה Vidaa ללא צורך בהורדה ובעתיד הקרוב תהיה גם במערכות הפעלה נוספות.

כבר היום ניתן לצפות בערוצים ליניאריים ורדיו מקומי – ׳כאן 11׳ וכל תכני התאגיד, כאשר כל שידורי המונדיאל כלולים (במסגרת שידורי התאגיד).  עד סוף השנה יצטרפו קשת 12 ו-רשת 13, לצידם מעל ל-50 ערוצים מרחבי העולם, כאשר בקרוב יעלו כ-150 ערוצים נוספים.

כמו כן, הפלטפורמה מבוססת הפרסומות (AVOD) היא מודל כלכלי המאפשר לצופה להנות מתוכן על פי דרישה ללא עלות עם צפייה בפרסומות. תמהיל זה מאפשר ליצור תוכן איכותי עבור הצופה, מפני ש click.tv מתוגמלת מהחברות המפרסמות. click.tv מציעה כבר היום אלפי שעות צפייה בתכנים שנרכשו לצד תכנים מקוריים שהיא הפיקה ותמשיך להפיק. ככל שתגדל עם יותר צופים – כך יועשרו הספרייה והתכנים המוצעים. 

בכל כניסה ל- click.tv תמצאו עדכונים יומיים שנערכו בבלעדיות, אליהם יצטרפו בקרוב מהדורות מיוחדות מאתרי החדשות. בשנה האחרונה כבר צולמו מאות שעות אולפן לתוכניות מקור. בנוסף, חיבור בין טלוויזיה ל Podcasts הוליד את ה Vodcast, כאשר click.tv כבר צילמה והקליטה מעל ל-500 שעות של תוכן וידאו ושמע בלעדי ותמשיך להרחיב את הספרייה שלה בכל יום עם שידורים בנושאים מגוונים. 

ורה ווקס-מנחל, מנכ״לית click.tv: ״ההצדקה שלנו נובעת מהיכולת לספק תוכן מגוון ככל שהצופים ירצו זאת. אנחנו גמישים יותר על פי יכולות שאין לתאגידים. צופים הורגלו לשלם גם בשביל לראות ערוצי שידור בסיסיים וזה פשוט לא נכון. Click.tv לא תגבה כסף מהצופים, כי אנחנו בכוונה מעמידים בפני מפרסמים אפשרויות נוחות מאד לפרסם כי אנחנו בטוחים בשירות שלנו ובכמות האדירה של צופים שנגיע אליהם״ .

היזם גיא אדרי: ״בארה״ב לבד מעל ל 140 מיליון נפשות, המהווים כמעט חצי מהאוכלוסייה צורכים טלוויזיה רב-ערוצית בחינם דרך ״רוקו״, ״פיקוק״ ו-״פלוטו״, ומספר זה צפוי לעלות עוד יותר בשנים הקרובות. אנחנו בנינו ויצרנו פלטפורמה חכמה ונגישה שבכל מדינה בה נהיה תקבל את השידורים המקומיים, תוכן מקורי מותאם לקהל ועשרות ערוצים.״