הקורקינט החשמלי NEON ES20 של חברת OKAI מצויד בכל אמצעי הבטיחות כדי ליהנות מחוויית רכיבה בטוחה ושקטה, וגודלו מאפשר ניידות מלאה.

אני גר בקומה רביעית, ללא מעלית ועם מדרגות לא כל כך נוחות, לכן מראש חששתי להצטייד בקורקינט (גם אם לזמן קצר) ולהיסחב איתו במעלה המדרגות. ה־NEON, למזלי הרב, התגלה כנוח במיוחד לנשיאה. משקלו כ־16 ק"ג והוא מתקפל בקלות וננעל.

אפשר להחזיק אותו כמו תיק נשיאה וללכת או לעלות איתו בנוחות. הקיפול שלו גם מסייע באחסון, בייחוד בדירות בתל אביב, וכמובן בנסיעות בתחבורה הציבורית, כמו באוטובוס או ברכבת. ה־NEON מצויד בספק מרבי של 250W, לטווח של 40 ק"מ ועם מהירות מרבית של 25 קמ"ש. הקורקינט כולל טכנולוגיה מתקדמת המשווה תחושת שיוט חלקה ונעימה, והבלמים האחוריים אחראיים לשמור על היציבות גם בתנאי שטח מורכבים.

כמו כן, ה־NEON כולל מסך תצוגה עגול בראש הכידון. המסך נוח וקומפקטי ומאפשר להתעדכן בזמן אמת במצב הרכיבה, במצב הסוללה, במהירות, בבלוטות' ובצבע האורות, שניתן להתאמה על פי בחירתכם.

הקורקינט מותאם לאפליקציית OKAI, המאפשרת שליטה נוחה ובחירה בין ההגדרות השונות להתאמה להעדפותיכם. דרך האפליקציה תוכלו לשלוט על צבע האורות הרצוי ולבחור את סגנון ממשק המסך המועדף עליכם.

הקורקינט מגיע עם אחריות לשנה על המוצר וחצי שנה על הסוללה. המחיר המומלץ לצרכן עומד על 3,000 שקל.