המדפסת הרב־תכליתית של Epson, ה־EcoTank L3210, שמלבד הדפסה מאפשרת גם סריקה, אינה דורשת החלפה של מחסניות דיו, והיא מושלמת לאלו שצריכים לעבוד לעתים מהבית, ובמיוחד רלוונטית על רקע חזרת הילדים ובני הנוער לספסל הלימודים.

המדפסת כוללת מגש נייר אחורי בקיבולת של 100 גיליונות, הדפסת תמונות ללא שוליים (עד 10x15 ס"מ) ומהירות הדפסה של עד 10 דפים לדקה, כך שניתן לבצע מגוון משימות במהירות ובקלות.

EcoTank מספקת הדפסה ביתית בעלות נמוכה בזכות מכלי הדיו בקיבולת גבוהה, שמאפשרים מילוי מחדש ללא לכלוך, והבקבוקים עם הנעילה מתוכננים כך שניתן למלא רק את הצבע הנכון.

הדיו הכלול באריזה אמור להספיק עד שלוש שנים, כאשר הערכה הכלולה מספקת עד 8,100 דפים בשחור ו־6,500 דפים בצבע. מהירות הסריקה של הדפים היא כ־11 שניות לצבע שחור וכ־30 שניות לעמוד צבעוני.

המדפסת שוקלת כ־4 ק"ג בלבד, כך שהיא מאוד נוחה להזזה, והיא מספיק קומפקטית כך שלא תתפוס יותר מדי מקום. ההתקנה מאוד מהירה ונוחה, התוכנה של המדפסת כבר תלמד אתכם במהירות את כל הפונקציות. ראש ההדפסה, בעל תוחלת החיים הארוכה, מגיע כשהוא כבר מותקן מראש כך שלא צריך להתעסק מעבר למילוי מכליות הדיו. בנוסף, המדפסת משתמש בטכנולוגיית נטולת החום של Epson שנקראת Micro Piezo ועוזרת להדפסה מהירה ואיכותית.