המכירה של מכשירי האייפון 14 בישראל החלה ובניגוד לשנים עברו, הדגמים החדשים יושקו בשתי פעימות: iPhone 14, iPhone 14 Pro ו-iPhone 14 Pro Max יושקו ב-22 בספטמבר, ואילו ה-iPhone 14 Plus יושק כעבור שבועיים וחצי - ב-7 באוקטובר. 

גם בתחום השעונים תהיה הפרדה בין ההשקות: Apple Watch Series 8 ו-Apple Watch SE הושקו בישראל ב-22.9.22, יחד עם האייפונים. Apple Watch Ultra - השעון החדשני והמפתיע של אפל, יושק בישראל מספר ימים לאחר מכן.

מחירים והטבות בחנויות השונות:

iDigital: בדומה לשנים הקודמות, רשת iDigital תחגוג את השקת האייפונים החדשים באירוע ה"הלילה הלבן של אידיגיטל" שייערך מחר בערב, ובו יוכלו המשתתפים להיות הראשונים שיקנו את האייפון 14 החדש בישראל החל מחצות. האירוע יתרחש בסניף שממוקם במתחם שרונה בתל אביב.

מהרשת נמסר כי מאחר שכמות המכשירים המגיעים לישראל נמוכה תמיד מהביקוש הגבוה, iDigital אפשרה ללקוחותיה לבצע הזמנה מוקדמת עוד לפני ההשקה הרשמית - כבר מה-15 בספטמבר ובכך להבטיח את מקומם בתור למלאי שיגיע. המוצרים הראשונים שיגיעו לישראל יסופקו קודם לבאי "הלילה הלבן" וללקוחות ההזמנה המוקדמת.

מחירי אייפון 14 ברשת IDigital

מחירי אייפון 14 ברשת IStore

iStore מציעה ללקוחותיה לשדרג את המכשיר הקיים באייפון החדש בעסקת טרייד אין.
iPhone 14 החל מ-1,479 ש״ח בהחזרת iPhone ישן.
iPhone 14 Pro החל מ-1,849 ש״ח בהחזרת iPhone ישן.

מחירי אייפון 14 ברשת פרטנר

פרטנר תציע החזר של עד 3,000 ש"ח בהחזרה של מכשיר ישן וכנגד רכישה מדגמי iPhone 14, במעמד הרכישה. גובה התמורה ייקבע לפי דגם המכשיר הנמסר ותקינותו, החל מדגמי iPhone 7 ומעלה. ניתן לממש את המבצע ולהשיב את המכשיר הישן בחנויות פרטנר בלבד.

בנוסף, לרוכשים דגמי סדרת iPhone 14 תעניק פרטנר הטבה של 100 ש"ח לרכישת אחד מהשעונים החדשים מסדרות SE, 8 ו-Ultra או לרכישת ה-Airpods Pro 2.

מחירי אייפון 14 ברשת הוט מובייל

לרוכשים בהוט מובייל תינתן האפשרות לרכוש שני מארזים עם מוצרים נלווים במחיר מוזל:

-מארז Apple Premium Pack הכולל ראש מטען מהיר של Apple, המטען המגנטי החדשני בטכנולוגיית Mag Safe, וכיסוי סיליקון מקורי של Apple שטוען בטעינה אלחוטית בטכנולוגיית Mag Safe. מחיר המארז הינו 599 ש"ח (במקום 699 ש"ח).

-מארז Must Value Pack של מותג הבית הכולל ראש טעינה, כיסוי אחורי ומגן מסך איכותי עם אחריות בלעדית המאפשרת החלפה ללא עלות עד שנה מהרכישה (בכפוף לתנאי האחריות) וערכה לניקוי מסך המכשיר של 229 ש"ח.

מחירי אייפון 14 ברשת פלאפון

בנוסף מציעה רשת פלאפון לרוכשים הראשונים: חמש שנות אחריות, שליחות חינם עד הבית, טרייד אין עד 3000 ש"ח הנחה בהחזרת המכשיר הישן, רמקול BT מתנה לרוכשים הראשונים, 25% הנחה על דגמי אוזניות AirPods, ו-20% הנחה על שעונים חכמים של אפל.

מחירי אייפון 14 ברשת מחסני חשמל

במסגרת ההרשמה המוקדמת מציעה מחסני חשמל חבילת הטבות לרוכשים שכוללת: שנתיים נוספות של אחריות יבואן רשמי (מעבר לשנה הראשונה) בתוספת של 168 ש"ח  (במקום 700 ש"ח) ו-50 אחוז הנחה בעת תיקון שבר מסך במהלך תקופת האחריות (3 שנים).

עוד מציעה הרשת טרייד אין על המכשיר הישן עד לסכום של 3,500 ש"ח, פריסה ל-36 תשלומים ללא ריבית והצמדה ולכל מי שלא בטוח ביכולות של האייפון החדש, מציעה הרשת להתנסות בו במשך 90 יום ובמידה ולא יהיה מרוצה יוכל להחזירו ולקבל את כספו בחזרה (בכפוף לתקנון).