מערכת השמש תמיד "לימדה" אותנו. מאז הציורים של קבוצות הכוכבים במערות לאסקו ובאסטרונומיה של העולם העתיק - ועד היום כאשר נאס"א עוזרת לאנשים ברחבי העולם להתבונן מקרוב על היקום באמצעות כלי מחקר כמו תכנית ארטמיס או התמונות החדשות של טלסקופ החלל ג'יימס ווב. החל מהיום, הודות לנאס"א, ניתן ללמוד אפילו יותר על מערכת השמש עם חוויות חדשות במנוע החיפוש של Google ובשירות-Google Arts & Culture.

נאס"א ו-Google Arts & Culture משתפות פעולה כדי להציג יותר מ-60 דגמי תלת מימד של כוכבי לכת, ירחים וחלליות של נאס"א בתוצאות החיפוש של Google. בשביל ללמוד יותר, פשוט לחצו על הלחצן 'הצג בתלת-ממד' בעת החיפוש ב-Google כדי להבין טוב יותר את המרכיבים השונים של מה שאתם מסתכלים עליו. תצוגות תלת-מימד נוספות יהיו זמינות עבור תאים, מושגים ביולוגיים (כמו שלד האדם) ומודלים חינוכיים נוספים.

יותר מ-60 דגמי תלת מימד של כוכבי לכת (צילום: גוגל)
יותר מ-60 דגמי תלת מימד של כוכבי לכת (צילום: גוגל)

ניתן לצלול עמוק יותר לתוך הגופים השמימיים האלה וללמוד על המכשירים המדעיים שבהם NASA משתמשת כדי לחקור אותם. פרויקט חדש נוסף של Google Arts & Culture מאפשר לחקור את מערכת השמש, עם סיפורים על גשם של יהלומים על נפטון, ענקי גז וכוכבי לכת ננסיים, ירחי שבתאי ומשימות של נאס"א כמו  Parker Solar Probe או Landsat. נאס"א אפילו תיקח אתכם לסיור בתמונות הטובות ביותר של טלסקופ האבל, תראה לכם מה הופך את תחנת החלל הבינלאומית לכל כך יוצאת דופן, ותעזור לכם לגלות איך רובר התמדה של משימת המחקר מארס 2020 חושף את המקום שלנו ביקום.