מסך הטלוויזיה החכם החדש מבית LG, ה־OLED A2, לא רק מעולה לצפייה בסרטים, בסדרות ובאירועי ספורט - זמן התגובה המהיר שלו מתאים במיוחד גם לחוויית גיימינג מעולה בבית.

כבר התרגלנו לכך שמסכי טלוויזיה היום צריכים להיות רב־שימושיים, אבל בראש ובראשונה חשובה לנו איכות התמונה, וב־A2 לא נתקלנו בשום בעיה בתחום הזה. סקרנו את מסך ה־55 אינץ', שלרוע המזל מגיע עם רגליות בשני צדי הטלויזיה, ולא במרכזה, ונהנינו מאיכות תמונה מעולה עם צבעים חדים. העובדה שהפיקסלים מוארים באופן עצמאי ללא תאורה אחורית מאפשרת לאזורים הכהים להישאר כהים, ללא זליגת אור, ובניגוד לטלוויזיות אחרות השחור כאן הוא באמת שחור.  

בנוסף, הטלוויזיה, שמציגה ברזולוציית 4K, עושה שימוש בבינה מלאכותית ומעבד חזק (אלפא 7 דור חמש), שעוזרים למקסם את האיכות הפוטנציאלית של התמונה, גם בתכנים שלא צולמו ברזולוציה גבוהה.

התכונות האלה הופכות את המכשיר גם למסך מעולה עבור משחקים, בין אם בחיבור המחשב הפרטי או קונסולת משחקים ניידת, אבל לא רק זה. הטלוויזיה של LG מצוידת במצב משחק מיוחד, עם סרגל אופטימיזציה שיאפשר לכם להגדיר את מוד המשחק המיטבי עבורכם. זמן תגובה של 1 מילישנייה, לצד מערכת שמע Dolby Atmos לחוויית סאונד עמוקה, עושות אותו מסך טוב למשחקים תחרותיים אונליין. בנוסף, במסך קיימת תוספת של GeForce NOW שמאפשר לשחק דרך הענן.

מבחינת עיצובית מדובר במסך יפהפה, דק כמו מסגרת של תמונה, ששוקל רק כ־14 ק"ג, כך שהוא נייד מאוד ומשתלב כמעט בכל פינה של הבית. בנוסף, מדובר בטלוויזיה חכמה לכל דבר ועניין, כלומר, תהיה לכם גישה מהירה לכל שירותי הסטרימינג הגדולים כמו נטפליקס, דיסני, אמזון ועוד. יתרה מכך, לאחר הגדרה מהירה של פרופיל אישי, הטלוויזיה תדאג לתת לכם המלצות צפייה בהתאם להעדפות שלכם, ואף עדכוני ספורט וחדשות לבחירתכם. המסך מגיע עם אחריות ל־3 שנים, והוא מיובא לישראל על ידי קבוצת ח.י. - היבואנית הרשמית של LG בישראל.