סדרת האוזניות של ג'אברה התחדשה בדגם חדש - Elite 5 - וכפי ששמן רומז, הן נמצאות באמצע הסדרה, כך שנראה שבחברה ניסו לשלב את התכונות המתקדמות עם תג מחיר נוח יחסית של 549 שקל.

האוזניות כוללות שלושה גדלים של מתאמים כדי שתוכלו לבחור את הגודל הנוח ביותר עבורכם, שיצליח לספק גם את סינון הרעשים הפסיבי. הן חסינות למים ואבק בתקן IP55 והמשמעות היא שניתן להתאמן איתן מחוץ לבית.

גודלו של מארז הטעינה לא השתנה, ובחלקו האחורי ניתן למצוא חיבור טעינה מסוג USB־C, ובחלקו הקדמי  נורית חיווי המשנה את צבעה בהתאם למצב הסוללה. בנוסף, הוא תומך בטעינה אלחוטית בתקן Qi, כך שאפשר להטעין אותו על משטחי טעינה או על הגב של טלפונים סלולריים מסוימים התומכים בכך.

בדומה לדגמים האחרים גם כאן ג'אברה לא ויתרה על שילוב הכפתורים הפיזיים באוזניות, והם מאפשרים ביצוע של מספר פעולות בהן מעבר בין שירים, מענה או ניתוק שיחות ומעבר בין רמת סינוני הרעש. בנוסף, ישנו גם חיבור לספוטיפיי. את המחוות הללו ניתן להתאים באמצעות אפליקציית+Sound. הן מגיעות עם קישוריות Bluetooth 5.2 והחיבור למכשירי אנדרואיד זריז מאוד.

ב־Elite 5 ישנו חיישן המזהה את הסרת האוזניות, ומשהה את המוזיקה, אם כי נדרש ללחוץ מחדש על הכפתור כדי להפעיל מחדש את המוזיקה. החברה שילבה באוזניות שישה מיקרופונים שנועדו לנטרול פעיל של רעשים - ANC, שאמורים לספק סינון רעשים. איכות השיחה טובה ולא נתקלתי בבעיות כלשהן. איכות השמע של Elite 5 טובה מאוד. זמן הסוללה של האוזניות עומד על כשבע שעות. נרתיק הטעינה האלחוטי מעלה את זמן השימוש הכולל ל־28 שעות.