תוכנית המונדיאל היומי  (World Cup Daily), מאת Hisense תשודר מדי יום מפסטיבל המעריצים של פיפ"א בדוחא. הטאלנטים קרוליין מוראס, מייקל 'טימבסי' טימבס ורייצ'ל סטרינגר ינחו את התוכנית, יחד עם סלבריטאים, יוצרים, משפיענים ואגדות שיתארחו בתוכנית, שתשלב ניתוח גלובלי עם דיווח מקומי של 32 הקבוצות המשתתפות. 

FIFA+ גאה להכריז על השקת המונדיאל היומי, בלעדית במסכי Hisense, המופק מדי יום מפסטיבל האוהדים של FIFA בפארק אל-בידה בדוחא, ומפגיש בין סלבריטאים, יוצרים, משפיענים ואגדות כדי לסכם את משחקי היום. כדי לחגוג את אירועי גביע העולם, התוכנית תנקוט בגישה גלובלית ומקומית פורצת דרך ותשלים את המשחקים והדיווחים בתוכן מקורי מ-32 יוצרים, אחד מכל מדינה מתחרה.

התוכנית תופקד על ידי צוות של שדרנים מנוסים בראשות קרוליין דה מוראס (Eurosport ו-BBC), מייקל 'טימבסי' טימבס (COPA90), ורייצ'ל סטרינגר, מנחה לשעבר של EA Sports FIFA Global Series.

כל פרק נמשך 25 דקות, התוכנית תעשה שימוש גם בארכיון הנרחב של FIFA+, תוך הדגשת כמה מהרגעים הגדולים והבלתי נשכחים מטורנירים קודמים, בנוסף לאתגרים חיים ומוקלטים מראש שיעסיקו אפילו צופי כדורגל מזדמנים; התוכנית תאפשר לצופים מבט מבפנים על פארק המעריצים של FIFA בפארק אל-בידה בדוחא.

מנהלת אסטרטגיה, דיגיטל ו-FIFA+ של פיפ"א, שרלוט בור, אמרה: "FIFA+ עוסקת ביצירת חוויות חדשות לאוהדים, והמונדיאל היומי של פיפ"א בשיתוף Hisense בהחלט יספק זאת. כשהיא משודרת ישירות מפסטיבל המעריצים של FIFA בדוחא, ומשלבת תוכן מקומי עם ניתוח גלובלי, היא תיצור תצוגה מלאה של המעריצים של הטורניר. זהו שינוי מרגש כאשר אנו עוסקים בשותפים המסחריים שלנו בנושא תוכן מקורי".

התוכנית מוצגת על ידי Hisense, נותנת חסות רשמית של גביע העולם של פיפ"א קטאר 2022, וממשיכה את מערכת היחסים ארוכת הטווח של המותג עם פיפ"א.

"אנחנו בהייסנס אוהדי כדורגל ענקיים, ואנחנו יודעים ששני דברים נכונים", אמר אלכס ז'ו, סמנכ"ל Hisense Group ונשיא Hisense International. "ראשית, אוהדי כדורגל לא יכולים לקבל מספיק מהמונדיאל, וזו הסיבה שאנחנו שמחים להביא לצרכנים שלנו את הגישה הטובה, המקיפה והקלה ביותר לתכנות המונדיאל של פיפ"א ושנית, אוהדי כדורגל רוצים תוכן שמרגיש ייחודי להם, למדינות שלהם, לקבוצות שלהם, לתרבות שלהם. העובדה שיוצרים מכל העולם יעזרו לנו ללכוד את הרגעים הקסומים האלה תעזור ל-Hisense לספק לצופים שלה את חווית המונדיאל האולטימטיבית".