חברת yes השיקה הבוקר (רביעי) את yes+FIBER - חבילה משולבת של טלוויזיה ואינטרנט סיבים על בסיס תשתית הסיבים של בזק - במהירויות של 300 ו-1,000 מגה. החבילה המשולבת תאפשר ללקוחות רכישה במקום אחד, התקנה באמצעות ביקור טכנאי אחד בלבד, חשבונית אחת ושירות ותמיכה טכנית במקום אחד. משמעות החבילה היא שהחל מהיום, לקוחות החברה יוכלו ליהנות לראשונה, בממשק אחד, משירותי טלוויזיה ואינטרנט במקום אחד, לצד שיתופי פעולה של יס עם דיסני פלוס, נטפליקס ודיסקברי פלוס.

כמו כן, החברה תציע ממיר תומך סיבים הכולל את שירות yes+ WiFi, המאפשר לממירי אנדרואיד לשמש כנקודת גישה המגבירה את עוצמת הווייפיי בכל חדרי הבית. במקביל, במסגרת ההשקה, אפליקציית יס פלוס תהיה זמינה להורדה ברוב המוחלט של הטלוויזיות החכמות, ותעלה בחנות האפליקציות בימים הקרובים.

מחירי החבילות החדשות:

מסלול STINGTV+FIBER: כולל מגוון ערוצי סדרות וערוצי מדע וטבע ואת ספריות ה-VOD, מהערוצים הכלולים בחבילה עם אינטרנט.
עלות החבילה עבור מהירות 300 מגה היא 185 ש"ח לחודש בשנה הראשונה, ובהמשך המחיר יעמוד על 199 ש"ח לחודש.
עלות החבילה עבור מהירות 1,000 מגה היא 195 ש"ח לחודש בשנה הראשונה, ובהמשך המחיר יעמוד על 20.9 ש"ח (המחיר כולל ממיר ללא תוספת תשלום). בנוסף, יינתנו בחבילה שירותי דיסני פלוס לשלושה חודשים במתנה, דיסקברי+ לשלושה חודשים מתנה ונטפליקס לחודש במתנה - עבור מי שלא מימשו את הטבת ההצטרפות לשירותים הללו.

מסלול yes+FIBER: כולל כ-140 ערוצים, VOD, אלפי סרטים וסדרות מכל עולמות התוכן עם אינטרנט.
עלות החבילה עבור מהירות 300 מגה היא 265 ש"ח לחודש בשנה הראשונה, ובהמשך המחיר יעמוד על 299 ש"ח
עלות החבילה עבור מהירות 1,000 מגה היא 275 ש"ח לחודש בשנה הראשונה, ובהמשך 309 ש"ח. המחיר כולל שני ממירי אנדרואיד ללא תוספת תשלום, כאשר בנוסף יינתנו בחבילה שירותי דיסני פלוס לשלושה חודשים במתנה, דיסקברי+ לשלושה חודשים מתנה ונטפליקס לחודש במתנה - עבור מי שלא מימשו את הטבת ההצטרפות לשירותים הללו.

ההתקנה תתבצע מהיום למחר במחיר של 199 ש"ח לדירות ו-399 ש"ח לבתים פרטיים, והחיבור לסיבים יתבצע באמצעות נתב yesFIBER, התומך בטכנולוגית WIFI6. מחירו של הנתב הוא 19.90 ש"ח לחודש.