דייסון הכריזה היום (חמישי) על תחילת המכירה של מוצר חדש ומסקרן - מקטגוריה אליה היא טרם נכנסה. מדובר באוזניות Dyson Zone, שתוכננו להתמודד עם זיהום אוויר וזיהום רעש - והן מגיעות לאחר 30 שנות מומחיות של Dyson בטכנולוגיות מנועים, סינון וזרימת אוויר והבנה עמוקה של איכות אוויר, פנימית וחיצונית. 

כאמור, האוזניות מופעלות על ידי סוללת ליתיום-יון מתקדמות ונטענות בעזרת כבל טעינה USB-C. ה-Dyson Zone מספקות למשתמשים אוויר נקי ומסונן, שמע עם עיוות סאונד (דיסטורשן) נמוך במיוחד, ביטול רעשים מתקדם ושחזור אודיו בספקטרום אודיו מלא. בנוסף, המדחסים בכל אוזנייה שואבים אוויר דרך המסננים הדו-שכבתיים ומקרינים שני זרמי אוויר מסוננים אל האף והפה, אשר מתועלים דרך כיסוי הפנים הניתן להסרה ומסננים אלקטרוסטטיים מסננים 99% מזיהום החלקיקים עד ל-0.1 מיקרונים, בעוד שמסנני פחמן מועשרים באשלגן K-Carbon מסננים גזים חומציים נפוצים הקשורים לזיהום עירוני, לרבות NO2 ו-SO2.

כמו כן, האוזניות החדשות של דייסון מצוידות ב-11 מיקרופונים, ומערכת ה-ANC משתמשת בשמונה מתוכם כדי להפחית את רעשי העיר עד ל-38 דציבלים. בנוסף, הן כוללות מיקרופון כפול, ודיכוי רעש, המאפשרים קיום שיחות קוליות ברורות, הקלטת קול ושליטה קולית. בנוסף, הרמקול, האלקטרוניקה, המערכת המכנית, החומרים והאקוסטיקה תוכננו בקפידה כדי למזער עיוותים על פני כל טווח התדרים. לצד אלו, הגדרת EQ ייחודית מייעלת את עקומת התדר לשמע ברור בכל טווח התדרים הנשמע.

לדברי החברה, האוזניות מציעות 50 שעות האזנה רצופות של אודיו בלבד, או ארבע שעות של סינון אוויר ואודיו רציף יחדיו. בדייסון טענו גם המכשיר מגיע לטעינה של 100% תוך שלוש שעות. Dyson Zone מספק מידע על סביבת המשתמש באמצעות אפליקציית MyDyson, על מנת לספק הרגלים בריאים יותר. בין היתר, ישנו מד תאוצה אשר עוקב אחר פעילות המשתמש ומתאים את זרימת האוויר המסונן.

בנוסף, ניתן להשתמש באפליקציית MyDyson כדי לכוון את מהירות זרימת האוויר ומצב ביטול רעשים, כמו גם את האודיו לאחד משלושה מצבים: Dyson EQ (משופר), Bass Boost (באסי) וניטרלי (עקומת תגובה שטוחה יותר).

בדייסון אומרים כי "כמו בכל מכשירי Dyson, אוזניות Dyson Zone נבדקו עד הקצה בתאים בעלי טמפרטורה מבוקרת, בדיקות נפילה, בדיקות שחיקה של חומרים ועוד. בנוסף, כחלק מהניסויים בחנו את המכשיר באזורים גיאוגרפיים עם אקלים חם ולחות גבוהה, בנוסף לבדיקות בבריטניה. ניסויי משתמשים נערכו בארה"ב, בריטניה, סין וסינגפור".

עדיין לא ידוע מה יהיה מחיר האוזניות בישראל, אולם מחיר ההשקה בארה"ב צפוי לעמוד על 949 דולר.