הכתבה נכתבה בשיתוף שירות בקליק

השימוש בשני אלה והם מהווים חלק לא מבוטל מחיי היומיום שלנו. גוגל נחשבת בענקית טכנולוגיה, אולי הגדולה מכולן כיום ונדמה לפעמים שכל מה שקשור בגוגל פועל בצורה אוטומטית ואין באמת צורך לפנות אל החברה הזאת, מה גם שלמשתמש מן השורה לא אמורה להיות סיבה לפנות אל ענקית טכנולוגיה בסדר גודל שכזה.

אז על פניו נדמה שלא צריך לפנות אליה אך מכיוון שעדיין היא נחשבת לכזאת בזכות אותם משתמשים רגילים שהם אנשים מן השורה הרי שכדאי להם לדעת אם יש שירות לקוחות גוגל ואיך אפשר לפנות אליו בתור צרכן פרטי שפתח כתובת דואר אלקטרוני אישית וכעת הוא צריך עזרה מכל סוג שהוא.

הייחודיות של גוגל וג'ימייל מבחינת הפנייה אליהן
מכיוון שמדובר בחברת הטכנולוגיה הגדולה והמובילה בעולם כיום, הרי שהיא חייבת לאפשר למשתמשים בתוכנות או בפלטפורמות שלה גישה למערכי שירות לקוחות שיכולים וצריכים לסייע להם בכל עניין.

יש מי שמסיבה זו או אחרת תיחסם לו הכניסה לתיבת הדואר האלקטרוני שלו והוא יצטרך סיוע בשחזור סיסמה ויש מי שיחסום בעצמו בשל חשד לפריצה לחשבון שלו וישמח לקבל עזרה או תמיכה בהחזרת החשבון לפעולה תקינה. כך או כך, על מנת לפנות אל שירות לקוחות ג'ימייל חשוב קודם כל לוודא שמנסים לפתור את הבעיה בצורה עצמאית על פי מדריכים שונים שקיימים גם בתיבת הדואר האלקטרוני עצמה וגם במדריכים שונים שאפשר למצוא במנוע החיפוש של גוגל.

מומלץ גם לנסות לפנות אל חברים, מכרים או בני משפחה שמכירים את תיבת הדואר של גוגל, שיש להם גם חשבון בג'ימייל והם יכולים לנסות לעזור ולהבין מה הבעיה. לפעמים דרך חברים או מכרים אפשר להשיג פתרון הרבה יותר מהיר וקל מאד לפנות אל מערך שירות לקוחות של חברת ענק שעלול להתברר כמסורבל או ככזה שקשה לקבל ממנו פתרון מהיר ויעיל.

ובכל זאת – לכל חברה יש מערך שירות לקוחות לטובת המשתמשים שלה
חברת גוגל נחשבת לענקית רק בזכות מיליוני או אפילו מיליארדי האנשים שמשתמשים בה מדי יום ומדי שעה ודקה. המשמעות היא שללא אנשים אלה לא תהיה לה זכות קיום של ממש ולכן אין לה ברירה אלא להעמיד מערך שירות לקוחות שאפשר יהיה לפנות עליו והם יוכלו להיעזר בו בכל עניין שמתעורר אצלם.

כל חברה בכל סדר גודל צריכה לאפשר את הפניה אליה גם אם היא מעדיפה שקודם כל הלקוחות שלה ינסו להסתדר לבד. גם סרטונים או הדרכות בנוגע לשחרור סיסמאות או פתיחת חשבונות חדשים יכולים להוות סוג של שירות לקוחות, זאת כל עוד המשתמש מקבל את המענה הדרוש לו. כיום בזכות רשת האינטרנט אין זה מסובך למצוא מענה לכל בעיה או עניין שנתקלים בו ולכן חשוב מאד לנסות בכל דרך להסתדר לבד ורק אם לא מצליחים אפשר לפנות אל שירות הלקוחות ולקוות שלפחות המענה מצד מערך השירות יגיע כמה שיותר מהר.

חברה גדולה כמו גוגל תדאג לכל הפחות שיהיה למשתמשים שלה איפה לחפש ולמצוא מענה וכך לבטח יהיה להם קל יותר להתנהל ולקבל את התשובות הדרושות להם בכל עניין שמתעורר או בעיה שהם חשים שנוצרת.

הכתבה נכתבה בשיתוף שירות בקליק