כאדם שחולק את ביתו, רכושו וגופו עם חיית מחמד - במקרה שלי, פחות מחמד ויותר חתולה - אני מודע לעובדה שאחד הנושאים החשובים ביותר בטיפולם הוא נושא המזון, עם דגש על שתייה נכונה. במקרה של חתולים לא תמיד קל לשכנע אותם לשתות, במיוחד כשהם מעדיפים מים טריים, ויש כאלה מעדיפים אותם זורמים.

מתקן השתייה החכם לחיות מחמד של Xiaomi עונה על שתי בעיות עיקריות. הוא יוצר מזרקת מים בסירקולציה שדואגת שהמים יישארו טריים וטעימים, ובמקביל תנועת המים, הרעש והמראה הכללי של המתקן והמפל מושכים אליו את החיה, גם אם תחילה רק מסקרנות.

המכשיר קטן מתחבר למקור חשמל קרוב ושקט מאוד בזמן הפעולה. כל מה שצריך לעשות זה למלא את מכל המים ולתת לו לעשות את העבודה. המתקן תוכנן הנדסית ומדעית, והותאם לחתולים וכלבים קטנים ובינוניים (גובה כתף עד 40 ס"מ), ומסוגל להכיל 2 ליטר מים עשירים בחמצן, המספיקים לארבעה־שבעה ימים

המתקן מצומד ליישומון Mi Home, המאפשר קבלת התרעה על הצורך במילוי מים, ניקוי המכל והחלפת המסנן. כמו כן, ניתן לבחור מבין שני מצבי הזרמת מים: הזרמה רציפה 24/7 או הזרמה מתוזמנת ביום ובלילה. כשכמות המים במכל יורדת מתחת לרמה הנדרשת, יופיעו תזכורת ביישומון וחיווי תאורה אדום במד המים במתקן. הרמה פשוטה של מכסה המכל באמצעות ידית משיכה תפסיק את פעולת המתקן לשם מילוי מים או ניקוי המכל.

מחיר המוצר הוא 349 שקל.