מדד נטפליקס לחודש פברואר 2023 קובע כי פרטנר היא ספקית האינטרנט שתיתן לכם את הביצועים הטובים ביותר בעת צפייה בשירות של ענקית הסטרימינג, בשעות העומס.
 
פרטנר ניצבת בראש הטבלה עם מהירות של 3.8 מגה ביט לשנייה, כשאחריה שאר ספקיות האינטרנט הישראליות. פרטנר מובילה באופן עקבי את הטבלה הישראלית, אך הפעם גם זוכה לציון הגבוה ביותר שנמדד בחודש זה בעולם, כשהיא חולקת את ראש הטבלה עם ספקיות בינלאומיות מובילות.
 
מבין 61 המדינות הנמדדות בעולם, ישראל ניצבת במקום ה-17 בטבלה עם מהירות ממוצעת של 3.6Mbps. את המקום הראשון תופסות הונג-קונג, הולנד, סינגפור, ספרד ושוויץ, עם מהירות ממוצעת של 3.8Mbps. המהירות הנמוכה ביותר שנמדדה היא בוונצואלה עם 1.8Mbps.

מדד נטפליקס (צילום: באדיבות נטפליקס)
מדד נטפליקס (צילום: באדיבות נטפליקס)

 
את התוצאה המרשימה יכולה לזקוף פרטנר לזכות תשתית הסיבים האופטיים של החברה, שפרוסה בקרוב לכמיליון משקי בית ברחבי ישראל. יחד עם ההסכם שחתמה עם בזק לאחרונה, מגיע פוטנציאל משקי הבית של פרטנר לכ-1.7 מיליון. על פי הנתון האחרון שדיווחה החברה, מצבת מנויי הסיבים שלה עומדת על 277 אלף – המספר הגבוה בשוק.

יגאל גלעדי (צילום: ינאי יחיאל)
יגאל גלעדי (צילום: ינאי יחיאל)

 
סמנכ"ל הנדסה בפרטנר, יגאל גלעדי: "פרטנר תמשיך להשקיע בתשתיות תקשורת על מנת לספק ללקוחות שלה את האיכות הגבוהה ביותר, כפי שמדד נטפליקס מוכיח פעם אחר פעם".