בעידן הנוכחי, שהעבודה מהבית או מרחוק הפכה להיות עניין שבשגרה, ויותר ויותר אנשים מחפשים ניידות כשזה נוגע למחשבים האישיים שלהם, שלא לדבר על נוחות. אחת ההמלצות הטובות ביותר, עבור אלו שיכולים ומוכנים לוותר על כוח בשביל חופש התנועה, זה לנסות את המחשבים הנתיקים. אחד מהם, שעמד בכל המשימות החשובות שלנו, הוא ה-Lenovo IdeaPad Duet 5.

המחשב הנתיק מבית לנובו מצויד במסך 12.4 אינטש ברזולוציית 2.5K, מעבד Intel Core i5-1235U, זיכרון פנימי בנפח 8 GB, כונן SSD בנפח 256 GB, והוא כולל מערכת הפעלה. מדובר בשדרוג משמעותי מדורות קודמים של המחשבים הנתיקים, במיוחד שמדובר במסך שלו ואיכות הצפייה. אחת הסיבות העיקריות שאנשים אוהבים לקחת איתם טאבלטים או מחשבים הנקראים 2 ב-1 (מחשב נייד קל וטאבלט), הוא העובדה שהם משמשים אותנו בנסיעות. היכולת לצפות בתכנים באיכות 2.5K הוא שדרוג רציני למי שמבלה את רוב זמנו בדרכים. בנוסף, גם מי שמדובר עבורו במחשב עבודה ביתי, דגש על עבודה, זה לא מזיק שאפשר גם לסרט טוב ברזולוציה טובה.

מחשב נייד Lenovo IdeaPad Duet (צילום: יח''צ)
מחשב נייד Lenovo IdeaPad Duet (צילום: יח''צ)

יתרון נוסף שיש ל-IdeaPad Duet 5 הוא משקלו הקל במיוחד (1.18 ק"ג, כולל המקלדת) - משמעותי מאוד אם אתם כל הזמן ניידים וצריכים לסחוב אתכם לא מעט דברים. כפי שציינו קודם המקלדת היא נתיקה, כך שאפשר להשתמש בה שהיא מרוחקת מהמסך, והמסך עצמו הופך לטאבלט כשצריך. מבחינת ביצועים, לא למשחקים כמבן, המחשב הנתיק עמד בכל משימת עבודה שנתנו לו, ללא שיהוקים ועצירות.

ה-IdeaPad Duet 5 עמוס בפיצ'רים נוספים. הוא מגיע עם עט אלקטרוני Lenovo Active Pen 3 המיועד לרישום, שרטוט, איור וכתיבה. בנוסף הוא מציע שורה של תכונות חכמות, כמו כניסה מאובטחת באמצעות זיהוי פנים, שימוש במצלמת IR להתחברות מהירה יותר, מערך של 2 מיקרופונים עם ביטול רעשים חכם שמבטיח איכות שמע מעולה בשיחות ווידאו, טכנולוגיית Rapid Charge Express המאפשרת טעינה של שלוש שעות ב-15 דקות בלבד וטכנולוגיית Lenovo Eye Care המפחיתה את העומס על העיניים. ה-5 IdeaPad Duet מגיע עם שלוש שנות אחריות בבית הלקוח.

מחיר המומלץ לצרכן: החל מ-4,156 שקל