משקפי המציאות הרבודה של אפל, אשר על פי הדיווחים הוצגו לאחרונה בפני בכירי החברה, צפויים להיחשף באופן רשמי בתחילת חודש יוני הקרוב, כך עולה מדיווח שפורסם אמש (ראשון) בבלומברג. את הפרטים פרסם העיתונאי מארק גורמן, שנחשב לאמין ומדויק בכל הנוגע לאפל, שציין כי החשיפה צפויה להתרחש ב-5 ביוני - במהלך כנס המפתחים השנתי של אפל ה-WWDC.

במידה והן אכן יוצגו, מדובר ברגע משמעותי מאוד עבור אפל - שכן מדובר בקטגוריה חדשה לחלוטין של מוצרים עבור החברה. בכל מקרה, הדבר עשוי להתבטל או להידחות עד הרגע האחרון, שכן אפל תנסה בכל כוחה למנוע מבוכה דומה לזו שנרשמה ב-2017, כאשר מנגנון זיהוי הפנים במכשיר האייפון X - סירב לעבוד בזמן אמת. לצד המקרה המביך, מספר מהנדסים בחברה אף טענו כי האייפון הראשון שחשף ג'וב בשנת 2007, היה קורס במידה וסטיב ג'ובס המנוח לא היה מקפיד על סדר לחיצות כפתורים מסוים. 

מנכ"ל אפל טים קוק רמז על ההשקה הצפויה בראיון למגזין GQ. בין היתר, הוא הסביר מדוע אפל עשויה - באופן היפותטי למדי - להתעניין במוצרי AR/VR. בהמשך, הוא נשאל האם העובדה שהמוצרים המקבילים של גוגל ושל מטא לא הפכו פופולריים, גורמת לו לתהות בנוגע לכדאיות הכניסה לתחום. הוא השיב כי "לאפל יש היסטוריה של הצלחה בתחומים בהם אנשים פקפקו".