באירוע השקה שהתקיים מטעם קבוצת Swiss System, יבואנית ה־Smart Bed דור 3, הוענקה מיטה לאלוף העולם לנוער בלסינג אפריפה - וזאת במטרה לאפשר מעקב על איכות השינה והשפעתה על הביצועים שלו.

המעקב יימשך כמה חודשים, והוא ייעשה על ידי הצוות המדעי של הוועד האולימפי ועל ידי ד"ר מיכה גרוס, מומחה להפרעות שינה מטעם קבוצת Swiss System. האתלט אפריפה הדהים מדינה שלמה כשזכה במדליית זהב היסטורית באליפות העולם לנוער עד גיל 20 בריצה עד 200 מטר. אפריפה הוא האצן הרביעי בהיסטוריה שירד מזמן של 20 שניות למרחק של 200 מטר בגילי נוער.

באירוע השתתפו גם נבחרת ההתעמלות האולימפית, שחזרה בימים אלו עם מדליית זהב מהתחרות מגביע העולם הראשון לשנת 2023 - וכפי שידוע כבר השיגה את הכרטיס האולימפי למשחקים בפריז 2024.

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי:״החבירה אל סוויס סיסטם היא לא רק תמיכה כלכלית, זה הרבה יותר מזה. זה הערכים המשותפים. זה מבטא גם את המצוינות הישראלית. זה חיבור טבעי וזה מכפיל כוח. הייתי במקום הזה, והתחושה של ספורטאי שיש אנשים מאחוריו נותנת כוח מאוד גדול״.

איציק פלד, מנכ"ל קבוצת Swiss System: "היום ברור שאיכות השינה משפיעה באופן דרמטי כמעט על כל אספקט בחיי היומיום שלנו: רמת הערנות, יכולת ריכוז, מצב הרוח, רמת התפקוד שלנו ועוד. לא סתם אנחנו רואים היום השקעה טכנולוגית אדירה בפיתוח מיטות חכמות. אני שמח שבדור החדש של המיטות החכמות הצלחנו לרתום שתי חברות ענק כדי להבטיח שינה איכותית למשתמש".