"פגישה מקרית עם פרופ' רם רייפן הדליקה בי ניצוץ שלא חשתי שנים. הדבר הראשון ששמעתי עליו זה שהוא רופא ילדים, מתמחה בתזונה שיצא למחקר באפריקה וטיפל בילדים רעבים. כשתיאר לי בפגישה את הרעב הקשה שאליו נחשף לא יכולתי להישאר אדישה. ידעתי מיד שזה הייעוד שלי".
"הצוות שלנו מורכב מאנשים עם ניסיון עשיר בתעשייה ופרצנו לשוק בפרק זמן קצר, בטח במונחים של חומר גלם חדש בתעשייה. אנו כבר מוכרים ויש לנו לקוחות בכל הקטגוריות בתעשיית המזון העולמית. יותר מ־100 פרויקטים שונים, ויש כבר היום מוצרי מזון על המדף עם חלבון החומוס שלנו".
"תוך זמן קצר שיר גילה שיש פה כשל שוק מהותי. לא רק שהעלות של הנגשת אתר בידי מפתח יכולה לעלות יותר מבניית האתר עצמו, העלות הזו בתוספת של עלות תחזוקת הנגישות היא משימה בלתי אפשרית ללקוחות בינוניים־קטנים. העסקים מפסידים נתח שוק גדול, 15% מאוכלוסיית העולם חיה עם מגבלה כזו או אחרת, ונותרים חשופים לתביעות, ובמקביל אנשים עם מוגבלויות לא יכולים ליהנות מכל מה שיש לאינטרנט להציע".
"התחלנו לעבוד על פתרון אוטומטי שישפר משמעותית את הנגישות של אתרי אינטרנט לאנשים עם מוגבלויות ויהיה גם כזה שהעלות שלו תאפשר לכל עסק לעמוד בה. אחרי עבודת שטח מעמיקה, גם ברמת הפיתוח וגם ברמת ההיתכנות העסקית, שארכה למעלה משנה וחצי, היינו מוכנים עם מוצר שידענו לספק אותו ללקוחות הסוכנות בארץ. כאשר קיבלנו את הפידבקים הראשונים מלקוחות בארץ וממשתמשי קצה הבנו שעלינו פה על משהו שבאמת יכול ליצור אימפקט, גם ברמה הגלובלית".
"את המעגל שפתחנו במיזם הקודם שלי ושל גל, שלא צלח בגלל מודל עסקי לקוי, סגרנו כשהתחלנו לקבל את הגושפנקה מהקהילה העסקית. עסקים קטנים וגדולים בעלי שם בינלאומי כמו מותג ההלבשה של ליונל מסי, General Electric ו־ QuickSilver החלו להשתמש במוצר שלנו וזו הייתה החתימה הסופית שיש לנו בידיים באמת משהו גדול".
Logz.io עוזרת למתכנתים לאתר תקלות בקוד ולפתור אותן לפני שיבוש המערכות. החברה מעסיקה כ־250 עובדים וגייסה במהלך השנים 100 מיליון דולר. לוי עבד שש שנים בצ'ק פוינט, לאחר מכן בסטארט־אפ Docker וממנו המשיך להקמת סטארט־אפ משלו.